התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

ביצוע הרחקת יונים

ביצוע הרחקת יונים

מידע על ביצוע הרחקת יונים

בישראל נפוצות 3 סוגי יונים. היונים מחפשות את קרבת בני האדם, שם הן מרגישות יציבות ובטוחות. היונים בוחרות לקינון משטחים שטוחים ונעימים. כמו מסתורי כביסה, אדניות חלונות, פתחי בתים ועוד. כדי למגר את הימצאותן יש לנקוט בדרכי ביצוע הרחקת יונים על ידי מרחיק יונים מקצועי. היות ועונת הקינון מתחילה במרץ כדאי לפעול לפני. מטרת המתקנים שפותחו למטרת ביצוע הרחקת יונים איננה לקטול את היונים אלא לגרום להן לחוש חוסר נעימות לקונן. הסיבה שאיננו רוצים יונים בקרבת בני האדם (אלא אם כן הן מטופלות ומבויתות) היא שהיונים הם מקור זמין למחלות. הן נשאיות של מחלות רבות ושל טפילים מזנים שונים. הטפילים בעלי יכולת ניתור ועוברים בקלות רבה אל בני האדם. היונים משאירות לשלשת המפיצה את המחלות. במאמר זה ניתן לכם מידע אודות ביצוע הרחקת יונים וכמובן דרכי התקשרות עמנו.

טיפול מונע – ביצוע הרחקת יונים

חשוב לדעת – כי אם כבר בקרו היונים בחלון הבית יש לנקות מידית את הלשלשת ולא להשאיר לזמן פנוי. פעולה זו חשובה לבריאות שלכם ברמה המידית. מעבר לכך , תשמח לדעת כי יש מספר מתקנים המשמשים עבור ביצוע הרחקת יונים:
לחלונות ומקומות שלא דורכים עליהם ועל שטח צר – דוקרני מתכת גמישה שמונעים מהיונים הרגשת יציבות.
רשתות הרחקת יונים – מתחלקות לשני סוגים – רשתות משי ורשתות מתכת. רשתות מתכת מתאימות לשטחים נרחבים בחוץ כיוון שיש להם עמידות גבוהה. פחות מתאימות לבית כי נותנות תחושה של תא אסירים בכלא. לעומתם, רשתות משי עדינות , אך עמידות פחות ונקרעות המון. רשתות משי מתאימות לסביבה ביתית.
חפצים המשקפים ליונים מראה של יונה או דמות מפחידה כמו דחליל שגורמים הרחקת יונים – שיטה המתאימה לחצרות ומשטחים גדולים שלא ניתן לפרוס רשתות – בדרך כלל לא יעילים כיוון שמפחידים את היונה רק בפעם הראשונה ואחר כך היא לא מפחדת.

על משרדי קול

משדרי קול – משדרים המשדרים תדר שמרחיק את היונה. חסרון – מוצר ייחודי שקשה להשיג אצל כל מרחיק יונים מקצועי שמתעסק בתחום הרחקת יונים.
כך או כך, אין להתעלם מהגעת היונים, ויש לבצע פעולות מניעה רבות ככל שניתן תוך התחשבות באופי וצרכי היונים.

אצלנו, בחברת אורן הרחקת יונים, תקבלו מידע מורחב על ביצוע הרחקת יונים.
התקשרו והזמינו שירותי הרחקת יונים בטלפון: 052-5375811

דילוג לתוכן