התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים

גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים

גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים

זקוקים לייעוץ בנוגע לגירוש יונים? אנחנו יכולים לספר לכם כי יש כמה דרכים מקובלות בתחום הרחקת יונים, ואנו גם נספר לכם מה ממש לא מומלץ לעשות. יש אפשרות לבצע גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים אך יש לשים לב שזה לא פוגע בהן.

יונים מחפשות מקום יציב- ערעור היציבות

האפשרות של גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים הנו רעיון הגיוני , המתבסס על כך היונים רוצות ומחפשות מקום יציב ונוח לשהות עליו וכמובן לקנן ולגדל את הצאצאים. ברגע שהן נוחתות על משטח דוקרנים הן מרגישות אי נוחות, חוסר יציבות ונאלצות מיד לעוף שוב. לכן, גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים הנו יעיל ביותר, אך כמו שאמרנו יש לשים לב לסוג הדוקרנים על מנת לא לגרום להן לסבל אלא רק לאי נוחות קלה שתגרום להן לצורך לעוף.

דוקרנים נגד יונים

אנו נמליץ לכם לבחור בדוקרני נירוסטה על מנת לא לפגוע ביונים ולבצע ביעילות מהלך של גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים. באמצעות דוקרנים מנירוסטה תוכלו לגרש את היונים אך לא לפגוע בהן, כמו במצב בו דוקרנים מברזל או מתכת יכולה לחדור לרגל שלהן ולפגוע בהן. דוקרני נירוסטה יוכלו לגרום ליונה את תחושת אי הנעימות הדרושה על מנת שהיא לא תרצה לנחות שם יותר, אך לא תפגע בה בצורה ממשית. בעצם זה מה שאנחנו מחפשים, דרך לבצע גירוש יונים בלי פגיעה בהן, ולכן דוקרני נירוסטה לעומת דוקרני מתכת, היא דרך מצוינת לגירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים.

לסיכום

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך לביצוע גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים, דוקרני פלסטיק יהיו דרך נאותה. דוקרני מתכת יכולים לפגוע בציפור, וזה מעשה שכלל לא ראוי. אמנם אתם לא רוצים שהיונה תתנחל אצלכם, אך זו לא סיבה לפגוע בה בשום דרך שהיא. אנו מתנגדים לכל דרך שיכולה לפגוע בה כגון רעל, דבק או דוקרנים חדים. השיטה הנכונה לביצוע של גירוש יונים בעזרת דוקרנים נגד יונים היא דרך נאותה, אנושית וכמובן הוגנת כלפי בעל החיים.

דילוג לתוכן