התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

דוקרנים נגד יונים לבתים פרטיים

דוקרנים נגד יונים בבתים פרטיים – בעיית היונים

בעיית היונים שמתפשטות לכל איזור בארץ, כולל איזורם מיושבים, היא בעיה שאין להקל בה. בעיית התרבות היונים מביאה לכמויות בלתי נתפסות של יונים, ומכיוון שאין להם כאן טורפים טבעיים רבים, הן מתרבות ללא הכרה וללא בעיה. הפיתרון שלנו, ללא פגיעה ממשית ביונים, תהיה לגרש אותן מחוץ לטווח שמפריע לנו. לרוב, יונים יתיישבו באיזורים נוחים ונעימים להן ומוגנים ממזג אוויר ומשאר דברים. אפשר למצוא את מסתורי הכביסה, מחסנים, מרפסות וגגונים מקומות שבהם היונים אוהבות להיות ולשהות על מנת להיות בטוחות. כמובן שבמקום שהיונים מרגישות בטוחות הן גם ינסו להטיל ביצים ולגדל את הדור הבא, וברגע שיונה מצליחה להטיל ביצה ולגדל במקום מסויים גוזלים, כל שנה היא תחזור לשם.

פתרון להרחקת היונים

בדיוק לשם כך אתם כמובן מעוניינים לסלק את היונים לפני שהן יתחילו לקנן ולנסות להתחיל לגדל את הגוזלים. הפיתרון הראוי לשם כך הוא התקנה של דוקרנים נגד יונים על המשטחים האהובים עליהן, על מנת למנוע מהן את הרגשת הנוחות. כך הן יאלצו לעזוב את הבית שלהן, ולחפש בית אחר במקום אחר.

דוקרנים נגד יונים בבתים פרטיים

תוכלו למצוא בחנויות רבות דוקרנים נגד יונים בבתים פרטיים. מה שהכי חשוב לברר זה האם דוקרנים להרחקת יונים יכולים לפגוע פיזית ביונים או לא. בל נשכח, המטרה העיקרית היא סילוק היונים ולא פגיעה בהן, ולשם כך יספיק משטח פלסטיק דוקרני, ולא צריך להתקין דוקרנים להרחקת יונים ממתכת שעלולים לפגוע ולפצוע את הציפור המסכנה.

סיכום

לסיכום, אם החלטתם אכן להשתמש באמצעי כגון דוקרנים נגד יונים בבתים פרטיים יש לדעת כי כמעט בכל חנות המיועדת להרחקה וסילוק בעלי חיים, תוכלו למצוא את פריט זה. דוקרנים להרחקת יונים יעילים ביותר, אך חשוב לשים לב לא לבחור דוקרנים להרחקת יונים שעלולים לפצוע את היונה. בשימוש נכון, גם אתם וגם היונה תוכלו להנות משטח מחיה נעים וללא בעיות. ליונה אין אינטרס ורצון להישאר במקום שלא נוח לה, והפתרון כמובן הוא התקנה של דוקרנים להרחקת יונים על המשטחים הבעייתיים. בעזרת התקנה טובה, תוכלו לשבת בנוחות במרפסת ללא חשש שהיונים יפספסו מעל הראש שלכם מהגג.
צרו קשר עם החנות היחידה של הרחקת יונים: 03-5376761.

דילוג לתוכן