התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

דרכי טיפול בקיני יונים

דרכי טיפול בקיני יונים

יונים וקיני יונים מהווים מטרד עבור בני האדם לא רק בשל הלכלוך והזוהמה אשר הן משאירות במקומות בהם בונות הן קיני יונים, אלא שהלשלשת שלהם גם מעבירה מחלות רבות ולעתים אף קשות כגון סלמונלה, קדחת הנילוס המערבי, דלקת המוח ועוד… וכשהיונים נעקצות מטפילים, פרעושים או כינים המצב גם הוא לא גרוע פחות משום שכיני יונים יכולים לעקוץ בני אדם ולהשתרע על קירות מבנה המגורים גם אם קן היונים רחוק, ולמעשה הגוזלים הבוקעים מביצי היונים כ-18 יום לאחר היווצרותם ולומדים לעוף כארבעה שבועות מבקיעתם שאז יכולים גם הגוזלים לגרום ללכלוך ולכול שאר מרעין בישין.

כיני היונים נותנים הרגשה רעה של נימול ועקיצת מזיקים, אך אינם נראים לעין אדם. כיני יונים מביאות לגרד עצום ולעיתים אף לפצעים דמויי עקיצות אשר מגרדים בעיקר באזור האוזניים והפנים אך גם בכול שאר חלקי הגוף . דרכי הטיפול בכיני יונים הינם הרחקת קיני יונים על ידי רשתות שונות כגון רשת הרחקת יונים מקצועית אשר שמשה בעבר לחקלאות וכיום בשל כך שאינה נפגעת מקרינת השמש משתמשים בה להרחקת יונים בשטחים בכול הגדלים, או על ידי רשת דייגים להרחקת יונים שאמנם לא הכי איכותית אך את פעולתה- הרחקת קיני יונים היא כן עושה ובעוד דרכים שונות.

רבים דואגים ליונים ואף רואים בהם מעין סמל להרמוניה, שלום ושלווה ובנוסף לכך אף מרחמים עליהן ורוצים לקיים מצוות "צער בעלי חיים" ובכך משאירים קיני יונים אשר נבנו מחוץ לביתם ואף לא מרחיקים את היונים כשהן מטילות ביצים, התוצאה בדרך כלל לא מאחרת לבוא והיונים עושות בשטח קינם כבשטחם שלהם – לכלוך, רעש ולעיתים רבות אף הדבקה של קירות המבנה בכיני יונים אשר כדי לטפל בהם ייאלצו להזמין מדביר אשר ירסס את הבית מפני כיני יונים. ופה מגיע הצורך במציאת דרכי טיפול בקיני יונים שכן לא מספיק ריסוס הבית מפני כיני יונים, אלא מחויב הצורך להרחיק את קיני היונים ואת היונים מהאזור.

אז מה הן דרכי טיפול בקיני יונים?

חברות הדברה רבות ישנם, אך בכול זאת ישנם האנשים שמעדיפים לפעול בדרכים עצמאיות על מנת להפטר מהמפגע, אך לא תמיד האנשים הללו מבינים כי לא רק טיפול פשוט הוא שמונע את הגעת היונים ובניית קיני יונים אלא לעיתים לכול סוג מבנה, או מקום בו נמצאות היונים נדרש טיפול שונה ובחומרים שונים. לעיתים רשת יונים מלבנית פשוטה להרכבה עצמית הנמכרת בכול חנות כלי בית תספיק משום שמדובר במקום קטן כמו מסתור כביסה בגודל ממוצע. אך במקרים רבים ואחרים לא תספיק רשת שכזו משום שהרשת מקבלת בלאי מהיר בשל חשיפתה לשמש, הלכלוך שהיא יוצרת בשל צבעה הלבן וכן גודלה שלא מתאים. פה נכנסות לתמונה רשת דייגים שיכולה אף היא להתאים מבחינת גודל ומבחינת המראה האסטטי שכן היא שקופה- אך גם פה יש לשים לב שאם מדובר בדירה שאינה שכורה ומתכוונים לגור בה עוד שנים אחדות מרבית הסיכויים שהרשת תיהרס מהשמש וכאן מגיע הצורך בהרכבת רשת יונים מקצועית אשר עונה כמעט על כול הדרישות והרכבתה קלה יחסית.

חברות הרחקת יונים

במקרים מיוחדים ייתכן וחברות הדברה מקצועיות אשר מכירות את התחום יידעו דרכי טיפול בקיני יונים אשר ימנעו מהיונים להגיע אחת ולתמיד לאזור ,יהיו יעילות נגד פגעי מזג האוויר ויורכבו בהתאם לצורך. על כן יש וכדאי לקבל ייעוץ מחברת הדברה המתעדכנת מעת לעת בתחום דרכי טיפול בקיני יונים ולבצע הרחקת יונים בצורה היעילה ביותר.

דילוג לתוכן