התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הדברת כיני יונים

הדברת כיני יונים – היונים כמפגע תברואתי

חשוב לדעת, היונה איננה רק תחביב של משוגעים לדבר. יונים מסוגלות לשאת בקרבם מגוון רחב של מחלות שונות העלולות להיות מסוכנות ואף קטלניות במקרים אחדים. מסיבה זו, השיקול האם אנחנו יכולים להמשיך ולסבול את היונים המקננות ליד ביתך, איננו רק שיקול של אסתטיקה. היונים הנן נשאיות של מחלות רבות, שעלולות לעבור לאדם דרך הלשלשת שלהן. מניעת המשך מגורים לצד יונים מורכבים גם משיקול בריאותי ותברואתי מובהק. מסיבה זו, כמובן, אין לקחת יונים או ציפורים מכל סוג שהוא, הביתה, ולא צריך לטפל בהן או להאכיל אותן אם לא קיבלתם אותו ממקום מוסמך הבודק באופן מקיף את מצבן הבריאותי. במחקרים שנערכו התגלה כי המחלות שהיונים עשויות להעביר כוללות כשישים סוגים שונים של מחלות, בהן מחלות שעלולות לגרום לפגיעה במערכת הנשימה, מערכת העיכול ומערכת העצבים, ולעתים הפגיעה הנה בלתי הפיכה. על כן אנשים רבים בוחרים באפשרות של הרחקת יונים.

בנוסף למחלות השונות הידועות כמחלות העוברות באמצעות היונים, ובנוסף להטרדה ולקושי הגדולים שחווים אלו מבינינו שמתגוררים לצד היונים, יש ליונים עוד חיסרון אחד גדול שמאוד פוגע בבני האדם. מדובר בכיני יונים. כיני היונים נמצאות על גופן של היונים, מתחת לכנפיהן. היונים מתיישבות בבניינים ובבתי מגורים ומקימות בהן קן. בתוך הקן גם כן יש כינים שעוברות מגופן של היונים, ובשל הסמיכות הרבה לבני האדם והרצון של הכינים להמשיך ולהתרבות, הן מגיעות אל תוך בתי בני האדם ומחפשות מקום חדש לגדול בו. ידוע כי אנשים שבקרבתם ישנם קני יונים פעילים, עלולים לסבול גירודים מציקים בגוף. הם יחשבו שאולי זו עקיצות, אולי זוהי אלרגיה, אבל למעשה אלו כיני היונים שמתהלכות על גופם של בני האדם. כיני היונים מתרכזות בעיקר באזורים הגלויים של הראש, השער והידיים אך עלולות להיכנס גם מתחת לבגדים ולגרום לאי נוחות רבה. על כן ישנה חשיבות רבה לבצע הדברת כיני יונים.

הדברת כיני יונים

כדי להימנע מכיני היונים ומהמצבים המציקים להן הן עלולות לגרום, מומלץ לבצע הדברת כיני יונים. הדברת כיני יונים נעשית על ידי מדביר מומחה ומקצועי. בתהליך של הדברת כיני יונים יש צורך להיפרד מקן היונים שהוקם קרוב לביתכם. מנקים היטב את האזור מכל הלכלוך שהיונים גרמו, מהאוכל שהביאו לשם וכמובן מהלשלשת שלהן. לאחר מכן עורכים הדברת כיני יונים: מפזרים חומר אשר אינו רעיל ברמה גבוהה, כדי שלא יפגע חלילה בחיות אחרות ואך בבני אדם. את החומר מפזרים באזור בו היה הקן, וכן באזורים נוספים המועדים לפורענות: מסתורי הכביסה, גגות, מרזבים, אדני חלון ועוד מקומות אשר היונים נוהגות להתיישב בהן. מדבירים רבים משתמשים בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה המבוססים על צמחים שונים, כדי לא לפגוע באזור האקולוגי וכן בבעלי חיים נוספים. מכיוון שבתהליך של הדברת כיני יונים אנו נוקטים בפעולה למען הרחקת יונים, מומלץ להשלים את הפעולות של גירוש יונים ולהתקין אמצעים שונים לסילוק יונים, כגון: דוקרנים נגד יונים, רשת יונים, ועוד.

הדברת כיני יונים – למען הבריאות שלך

הדברת כיני יונים חשובה מאוד למען הבריאות שלך והרגשת הנוחות שלך. לא נעים לחיות בבית אשר כיני יונים חיות בו. כיני יונים על גוף האדם גורמים לאי נעימות רבה ומהוות מטרד של ממש. מומלץ לפעול למען הדברת כיני יונים ולהזמין מדביר אשר ירחיק אותן מהבית. כאשר מבררים אצל מדבירים, חשוב לבדוק כי יש להם את הניסיון והכלים לצורך הדברת כיני יונים, כדי לקבל מענה מושלם ומותאם לצרכיך.

דילוג לתוכן