התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

היסטוריה על מקצוע סילוק יונים

היסטוריה על מקצוע סילוק יונים

קצת היסטוריה על מקצוע סילוק יונים

מקצוע ההדברה קיים בארץ כמאתיים שנה. הדברה נועדה לסילוק של חרקים, מכרסמים, טפילים ומזיקים נוספים מסביבת האדם. עד לפני כחמש עשרה שנה לא היו היונים מטרד רציני, אולם בחמש עשרה השנים האחרונות הן התרבו מאוד וכן בגלל צמצום מרחבי המחיה שלהן החלו היונים לקנן בסביבת האדם כולל בתי מגורים, משרדים מפעלים ועוד.

הופעת היונים בסביבת האדם גרמה להופעה של מחלות שונות, לכלוך ונזקים שנגרמו כתוצאה משהיית היונים במקום.
במאמר זה אנו ניתן לכם קצת היסטוריה על מקצוע סילוק יונים.

היסטוריה על מקצוע סילוק יונים – התחלה

הופעת בעיית היונים גרמה לאנשים רבים לפנות לחברות הדברה שמצאו את עצמם חסרי אונים מול התופעה. בניגוד לחרקים או עכברים שניתן לרסס ולהשמיד לא ניתן לפגוע ביונים אלא רק לגרום לסילוק שלהן פיזית.
הביקוש הגדול להדברה וסילוק של יונים הוליד את המקצוע של מסלק יונים מקצועי. חברות הדברה רבות פתחו מחלקה מיוחדת בתוך החברה שעוסקת בתחום של סילוק יונים ונותנת מענה על ידי אנשי מקצוע בתחום שמומחים בנושא של סילוק יונים. עם השנים התפתחו בעקבות תצפיות שיטות שונות של סילוק יונים מקצועי.

על מנת לעסוק בתחום של סילוק יונים באופן מקצועי יש צורך לעבור קורס הכשרה בתחום ולקבל רישיון לעסוק בסילוק יונים. כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע של סילוק יונים בקשו ממנו לראות תעודה שמאשרת לו לעסוק בתחום של סילוק יונים.

היסטוריה על מקצוע סילוק יונים – חומרים ומכשירים

בשנים עברו היו משתמשים אנשים רבים במכשירים כמו דוקרני פלסטיק או חומרי הדברה רעילים על מנת לפגוע ביונים ולסלק אותם. בשנים האחרונות יותר ויותר מסלקי יונים מקצועיים משתמשים באמצעים ירוקים לסילוק יונים שאינם פוגעים בציפורים עצמן אלא רק מרחיקים אותן.

מכשירים כמו דוקרנים ממתכת גמישה, רשת יונים וקפיץ מקפיץ אינם פוגעים ביונים אלא רק מפריעים להן לעמוד ולכן מרחיקים אותן מהמקום.
אחת הדרכים המתקדמות ביותר להרחיק יונים היא שימוש בדחלילים של יונים, עורבים או ינשופים אשר משפיעים על היצר הטריטוריאלי של היונים וגורם להם להתרחק כדי לחפש מקום אחר שאינו תפוס.

אנו בחברת אורן הרחקת יונים יודעים רבות על היסטוריה על מקצוע סילוק יונים ואנו מומחים בביצוע עבודות מהסוג הזה. התקשרו אלינו וקבלו מידע אודות היסטוריה על מקצוע סילוק יונים.

דילוג לתוכן