התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים בחולון

קצת על הרחקת יונים בחולון

אומנם בתודעה שלנו יונים הן ציפורים מבשרות שלום, יונה לבנה הנושאת עלה זית בעינינו היא סמל של שגשוג ושלווה. אולם יונים בסביבת המגורים שלנו ואפילו בתוך הבית הופכת את הציפור החביבה הזו למטרד מסוכן.

למה צריך הרחקת יונים בחולון ?

יונים הן חיות בר ולכן נושאות עליהן חיידקים וטפילים שונים העלולים לעבור לאדם ולגרום לו למחלות קשות כמו דרדרת, ופרא טיפוס העלולות להיות אך קטלניות. יונים בתוך הבית או בסביבתו יש לסלק ולכן יש להזמין בעל מקצוע שיבצע הרחקת יונים בחולון. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירות יעיל אדיב ומקצועי.
לשלשת היונים מכילה חיידקים רבים, וגורמת ללכלוך, ריח רע ומפגע אסתטי ותברואתי, בנוסף הלשלשת היא חומצית ולכן גורמת לנזקים לחלקי מתכת מגלוונת כמו מרזבים, ומוצרי בטון ואבן. לכן יש לבצע הרחקת יונים בחולון על ידי מרחיק יונים מקצועי. אנחנו נרחיק את היונים ואף נדאג לריסוס כנגד הטפילים והחיידקים שהן נושאות עמן בסביבת המרבץ והקינון שלהן.

למה לבצע הרחקת יונים בחולון ?

קינון היונים אומנם מתרחש במהלך עונת הקיץ אולם חשוב לבצע הרחקת יונים בחולון על מנת למנוע מהיונים לחזור. יונה מטילה בעונה כעשר ביצים, מהן יבקעו וישרדו כמחישה גוזלים. הגוזלים זוכרים את המקום בו בקעו ושואפים לחזור אליו על מנת לקנן בעתיד. אם לא נבצע הרחקת יונים בחולון כמו שצריך יחזרו הגוזלים לקנן שוב בקיץ הבא ושוב תסבלו מנזקים, לכלוך, ריח ומחלות.

הרחקת יונים בחולון - רק על ידי בעלי מקצוע

יש הרבה "תרופות סבתא" שאנשים מנסים על מנת לגרום להרחקת יונים, למשל תליה של דיסקים על גבי חוטים, תליה של ניירות כסף ומריחה של חומרים שונים על המקום הנגוע ביונים של מנת להרחיק אותן. לצערנו כל השיטות האלו לא יעילות כלל ולכן חשוב להזמין בעלי מקצוע רציניים לצורך ביצוע הרחקת יונים בחולון.
אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל פניה בנושא הרחקת יונים בחולון, תוכלו ליצור עמנו קשר דרך הטלפון או דרך טופס יצירת קשר באתר אצלנו עובדים בעלי מקצוע אדיבים ורציניים העושים שימוש במכשירים מתקדמים ועמידים לאורך זמן.

הרחקת יונים בחולון

העיר חולון היא עיר המלאה בבנייני מגורים, מתחמים ציבוריים, פארקים ותשתיות רבות. באזור המיושב של העיר תוכלו לראות לא מעט יונים המחכות בסמוך למתחמי רביצה ומנוחה של בני האדם כמו מזרקות, ספסלים וגנים שונים. היונים מחכות לאוכל ובדרך כלל אנשים היושבים על הספסלים למנוחה דואגים לזרוק להן פירורים של לחם. הרחקת יונים בחולון הוא שירות נפוץ מאוד אולם כדי לבצע אותו בצורה מקצועית ונכונה תצטרכו לפנות אל מדביר מקצועי בתחום. אנו בחברת אורן הרחקת יונים נשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום.

מדוע היונים נחשבות לחיות מזיקות?

אנו זוכרים את היונים כבעל החיים שנוח שלח מן הטבע למצוא עלה של זית ולבשר את הבשורה על סיום המבול וההתחלה החדשה. היונה מוכרת לנו כסמל לשלום והכול טוב ויפה עד שהיונים חיים בקרבתנו. היונים אינם אסתטיים במיוחד ועל כנפיהן מתחבאות לא מעט כינים וחיידקים שונים העשויים לעבור לבני האדם ו/או לבעלי החיים שלהם החיים בקרבת מקום. כמו כן יונים חיים בלהקות וכשהן מתיישבות על צמרות העצים וצווחות שעות רבות מה שעשוי להטריד את התושבים באזור. נוסף על הכול הצואה של היונים הינה חומצית ועשויה להזיק לרכוש.

האם לכידת היונים בחולון ושחרורם בעיר אחרת תפתור את הבעיה?

הרחקת יונים בחולון אומנם איננה פועלת כדי לפגוע ביונים אך ללכוד אותן ולשחרר אותן בעיר אחרת בהחלט לא תפתור את בעיית היונים וזאת מכמה סיבות: ראשית יש כמות כל כך גדולה של יונים שתצטרכו כל היום ללכוד ולהרחיק אותן וזה לא יתאפשר כלכלית. שנית היונים יכולים לחזור אל המקום בו היו במהירות רבה יותר מאשר תתניעו את הרכב ותחזרו בעצמכם.

איך מבצעים הרחקת יונים בחולון בצורה מקצועית ואפקטיבית?

אז מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לפתור את בעיית היונים? משתמשים בשיטות אפקטיביות המונעות מהיונים להתקרב או לקנן באזור שלנו כמו התקנה של דוקרנים נגד יונים או רשת יונים, שימוש בדחלילים מיוחדים, מכשירים אולטרא סוניים, סלילי חשמל ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן