התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים בחיפה

הרחקת יונים בחיפה

קצת על הרחקת יונים בחיפה

הרחקת יונים בחיפה, כמו בכל מקום אחר בארץ, מחויבת להיות חוקית כפי שנקבע בחוק הטבע למינימום התנגדות. מציאת פתרונות יעילים וחוקיים הנה המקצועית שלנו, והתחום בו אנו מתמחים. העיקרון המנחה גישה זו של הרחקת יונים, מגיע מתוך תפיסה כי יש להפוך את המקום ממנו רוצים להרחיק את היונים לעוין ככל הניתן ליונים. למה הכוונה? הרחקת יונים בחיפה מחייבת הבנה כי מקום מסתור הוא דבר אשר יונים אוהבות. היונים לא אוהבות להיות נראות, הן אוהבות מקומות המספקים להם הגנה, שקט ופרטיות. מקומות בהן הן חשות בטוחות. וכדי לגרום להן לא להגיע למקומות אלו, נעזרים באנשי מקצוע המתמחים בנושא הרחקת יונים בחיפה.

הרחקת יונים בחיפה – שיטות בטוחות להצלחה

הרחקת יונים בחיפה נעשית במספר דרכים מרכזיות, אשר תפקידן הוא להרחיק את היונים מאזורי מגורים כמו בניינים ובתים. הרחקת יונים מתרכזת במספר שיטות:
• שימוש בדוקרנים נגד יונים. דוקרנים נגד יונים מותקנים במקומות אשר יונים אוהבות להקים בהן את קינן, מקומות כגון גגות, מדפים ועוד. את הדוקרנים מתקינים על מקומות אלו, וכאשר היונה מתקרבת היא למעשה נפגעת מהדוקרנים. יש לציין כי אין פגיעה פיזית ולא נגרם סבל ליונה. מגע בדוקרנים גורם לאי נעימות ואי נוחות ליונה, ועל כן היא עפה משם לחפש מקום אחר להתמקם בו.
• שימוש ברשת יונים. רשת יונים הנה רשת המותקנת על מקומות גדולים שבהם יונים נוהגות לחיות. אלו מקומות הקיימים בבניינים, דוגמת מסתורי הכביסה, פתחי חירום ועוד גומחות שונות בבניינים. הרשתות מונעות מהיונים להיכנס, ולאחר מספר פעמים בהן היונה תנסה לחדור מבעד לרשת, היא תבין כי אין ביכולתה לעשות זאת ותלך לחפש מקום אחר לחיות בו.
• שימוש באמצעים טכנולוגיים. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, פותחו אמצעים חדשניים על מנת להרחיק יונים מאזורי מגורים. דוגמה לשימוש באמצעים אלו הנו הרחקת יונים באמצעים על קוליים. אחוזי ההצלחה של שיטה זו גבוהים מאוד.

הרחקת יונים בחיפה – לשקט הנפשי שלך

אם אתה מתגורר באזור חיפה וגם אתה סובל מהיונים בסביבת מגוריך, אשר מפריעים לשלוותך ולשגרת יומך, פנה אלינו. אנו נייעץ לך איזה פתרון מומלץ ומתאים בעבורך ונתקין לך את האמצעים הדרושים לפתרון הבעיה. הרחקת יונים בחיפה – לשקט הנפשי שלך.

דילוג לתוכן