התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים ביבנה

הרחקת יונים ביבנה

על הרחקת יונים ביבנה

מי לא שמע עדיין על כמות המחלות שאנשים שיש בשטחם יונים יכולים לחלות בהם? יונים נדבקות ומפיצות מחלות רבות בעיקר על ידי לשלשת יונים. המחלות העיקריות הן דלקת המוח, סלמונלה, קדחת הנילוס המערבי וכמובן שעלולות להעביר איתן דברים מהם נעקצות היונים כגון טפילים, קרציות וכינים.

פעם היונים היו ידועות בתרבויות קדומות כמביאות הרמוניה ושלום אך כיום הן בעיקר מהוות מטרד לבני האדם בעיקר בגלל ריחן הרע, לשלשת היונים שמעבירה מחלות ויוצרת לכלוך רב, וכן הורסת מתכות כגון מעקות בתים ומרזבים וכן שהייתן בלהקה במקום אחד מעוררת רעש רב.

הרחקת יונים ביבנה נדרשת כמעט כבכל מקום בארץ – יונים בעיקר מסוג יוני הסלעים מגיעות ונמצאות על בתים, גגות, מרזבים, מזגנים וגם על מסתורי הכביסה דבר שהורס ומלכלך את הכביסה ומפריע מאוד לניהול שגרה יומיומית.

הרחקת יונים ביבנה צריכה להיעשות על ידי מרחיק יונים מקצועית אשר תטפל בבעיה אך גם בשורש הבעיה ותמגר את כול היונים בשטח המבנה הנצרך שכן, אם נשארת ביצה אחת או פתח כניסה אחד- היונה האם לא תוותר על הביצים שלה.

הרחקת יונים ביבנה יכולה אמנם להיעשות לבד, על ידי ערכות שונות של הרכבת רשתות פשוטות כגון רשתות דייגים אשר שמשו בעבר לדייג והיום חוסמות את דרכי היונים ולא מפריעות כל כך לחזות המבנה, אך יש לקחת בחשבון כי ייתכן והתופעה לא תמוגר לחלוטין, ולא זו בלבד אלא שהרשת תוך פחות משנה תקבל בלאי גבוה עקב התייבשות מהשמש ולא תועיל עוד…

הרחקת יונים ביבנה רצוי שתעשה לאחר הגעה לאזור המבנה, חקירת המבנה, היקף הבעיה, בחינת צרכי המבנה ולאחר מכן נתינת ייעוץ מחברה מקצועית באשר לדרכי הפתרון האפשריות.

חברתנו עוסקת בנושא הרחקת יונים ביבנה מזה מספר שנים ומתחדשת ומתעדכנת מידי שנה באשר לחידושים בדבר המכשירים והאמצעים להברחת יונים, בנוסף חברתנו יודעת להתאים עבור כול סוג מבנה וצרכיו את שיטת הדברת היונים הטובה, היעילה, האיכותית והמשתלמת ביותר.

חברתנו מציעה לתת ללקוח ייעוץ עבור מיגור התופעה לאורך זמן וכן שמירת ההדברה אשר תעשה.

דילוג לתוכן