התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים בקריית אונו

הרחקת יונים בקריית אונו

על הרחקת יונים בקריית אונו

כולנו זוכרים את תמונות ילדותנו, בזמנים עוד שחקנו בחוץ. בימים עוד היה כרי דשא רחבים או חורשות שבעיני הילדים היו אינסופיות. עצים וצל היו בכל פינה ולא היו מראה נדיר. חיות, כמו צבים לפעמים טעו בדרכם ומצאו את עצמם בחצר ביתנו ואיזו שמחה זו הייתה אפילו בערים מרכזיות ביותר. היום, התיאורים האלו נשמעים זרים ובדיונים. העצים נכרתו כבר מזמן לטובת שכונות מגורים יפיפיות המאכלסות בבניינים גבוהים מאות ואלפי משפחות צעירות וותיקות. לצבים של פעם ולשאר החיות נותר רק לחפש במהירות מקומות מסתור רחוקים מעין האדם ורחוקים מההמולה. גם היונים מחפשות להן מקום לכף רגלן מקום לקנן ולדגור על ביציהן כתחליף לענפי העצים שהיו כאן פעם בשפע. פעם היו כאן יונים על העץ היום הן על המרזב.

היכן הן מקננות

בלית ברירה היונים מוצאות לעצמן מקומות קינון בקרבתנו דבר שפוגע מאוד באיכות החיים שלנו. קן של יונים במסתור הכביסה שלנו, במקום בו אנו נוהגים לתלות את הכביסה הנקייה שלנו ושל ילדינו מהווה מטרד גדול ואז אנו חשים בצורך להרחקת יונים בקריית אונו. הרחקת יונים בקריית אונו היא הרחקה שאינה פשוטה. על המתקין להתחשב בתוואי האזור. על המתקין המבצע הרחקת יונים בקריית אונו לדעת לבצע התקנה ראויה גם בגבהים מסוכנים מאוד לעתים וגם לבנייני מגורים שבהם כל דירה סובלת מקינון יונים בפינה אחרת. לאחת השתלטו יונים בתוך המרזב של המים ועכשיו בחורף הוא סתום לגמרי, למשפחה השנייה היציאה למרפסת היא אינה אפשרות כי היונים מטנפות את כל הרצפה והקיר בלשלשת ירוקה והמשפחה השלישית נמנעת מלפתוח את החלון שמה יונה תחדור לתוך הבית ותזרע טינופת ובלגן בניסיונות נואשים להימלט בחזרה החוצה.

הרחקת יונים בקריית אונו

הרחקת יונים בקריית אונו כאשר היא מקצועית ומתבצעת על ידי מרחיק יונים מקצועי, תתבצע עם הציוד המדויק, לאחר שנבדק האזור בו יש לבצע את הרחקת היונים בקריית אונו, האביזרים בהם יהיה שימוש כולם בעלי תו תקן מחמיר והמתקין לא מזלזל בעיני בטיחות. בדקו עם המתקין המקצועי שהזמנתם האם יש לו ביטוח על עבודתו ועל הסכנה הכרוכה בהתקנות של רשתות על מסתורי כביסה בין שמיים וארץ.

דילוג לתוכן