התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים מחיר

היונה חיה בלהקה בדרך כלל, ניזונה מתולעים ושאריות מזון ועל כן אוהבת לקונן בסביבת בני אדם. היונה מחפש אחר מקום בטוח שבו היא תוכל להקים את הקן שלה ולדגור על הביצים ולהפחית מהסכנות הצפויות. על כן הן בוחרות להקים את הקן על אדני חלון בבניינים גבוהים, בצמרות עצים, גגות בניינים, מרזבים ועוד.
בכל הנוגע לשירות הרחקת יונים מחיר לא משחק תפקיד בדרך כלל בשל הנזק שהן עשויות לגרום לנו ולבני משפחתנו. הנזק יכול להיות לרכוש, אולם גם אלה יכולות להעביר מחלות, כינים ומזיקים שונים.

הרחקת יונים מחיר – המדדים המשפיעים

• כמה יונים מדובר – האם מדובר ביונה אחת שהסתננה לבית או לבית העסק שלכם ואתם רוצים להבריח אותה החוצה
ולא מצליחים? האם מדובר בעשרות או מאות יונים המקוננות דרך קבע אצלכם בבניין המגורים, בצמרות העצים בסמוך לבניין וכד'?
• מיקום – האם יש צורך בהתקנה בגובה? האם יש צורך בטיפוס על עץ? האם אתם נמצאים קרוב למרכז פעילותו של המדביר?
• שיטת ההרחקה – יש כמה וכמה אופציות להרחקת יונים והמחיר משתנה בהתאם לשיטה הנבחרת.
השיטות דוגלות בהפיכת המקום ללא ראוי ולא נוח לקינון עבור היונים והשיטות השונות דוגלות בהתקנה של עזרים כלשהם לביצוע עבודה זו.
כך למשל נבצע התקנה של דוקרנים על אדני חלון וגגות בניינים על מנת למנוע את האפשרות של נחיתה נוחה ורכה עבור היונים. על צמרות עצים אי אפשר להתקין דוקרנים לכן משתמשים בדרך כלל ברשת נגד יונים. גם לגבי רשתות ודוקרנים יש סוגים שונים, בגדלים וכמויות שונות ובדרגות איכות שונות העשויות להשפיע על המחיר.
• המדביר – בסופו של יום גם עבור אותו שירות בדיוק שני מדבירים שונים יכולים לתמחר את העבודה בצורה שונה.

אז כיצד נפתור את בעיה שלנו?

בהתאם לסוג הבעיה ניתן יהיה להתאים את הפתרון הנוח ביותר. עבודת הרחקת יונים בדרך כלל תעלה לא יותר מכמה מאות שקלים, לא כולל עזרים שונים שמחיריהם משתנה בהתאם לסוגם ואיכותם כמובן וכן לכמות הנדרשת. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

דילוג לתוכן