התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים

מידע על מכירות וגם השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים

בשנים האחרונות אנו עדים לגזירות כלכליות לא פשוטות. מצד אחד יש רצון להתפתח ולהגיע לרווחה כלכלית (ככל שהגיל עולה העניין בולט יותר) ומאידך המשכורות אינן מותאמות לצרכנות הגבוהה. בישראל בקיץ של 2011 כאשר המחאות הכלכליות היו בשיאן התפתח שיח רב סביב שאלה זו. מהי איכות חיים ועד כמה ניתן להתפשר כאשר הממון אינו מצוי בכל כיס? התשובה משתנה בין אדם לאדם. רוב הצרכנים יכולים להתפשר על מותגים ואי צריכה של פריט מזון זה או אחר במשך תקופה, אבל רובם יעדיפו שלא להתפשר על מוצרי בריאות. אנו נבדוק את השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים.

כחלק ממכלול הבריאות יש למגר תופעות הגורמות לנו לשינוי מאזן ההרגשה הכללית. כאן ניתן למקם את מוצרי החיזוק לחורף בד בבד עם מוצרים להדברת חרקים או הרחקת יונים. יונת הבית המצויה כמעט בכל אזור בישראל נושאת בגופה טפילים רבים המזיקים לאנשים רבים, וכאשר אינה מבויתת היא גם משאירה את הפרשותיה בכל מקום בו היא מקננת. לרוב, מקננות יוני הבית במשטחים חלקים ונעימים שאינם דוקרים. היונים מעדיפות אדני חלון, מסתורי כביסה וגגות. אולם לא רק הצרכן הפרטי סובל מהן אלא גם שדות חקלאות ומפעלים גדולים. גם הצרכן המסחרי וגם הצרכן הפרטי יכולים להיעזר בשיטות שונות עבור הרחקת יונים.

מדוע משקיעים צרכנים רבים במוצרים להרחקת יונים

אז האם השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים גורמת לקנות יותר או פחות?
חרף המצב הכלכלי אנשים מעוניינים להרחיק יונים מקרבת הבית. זאת היות והיונים משאירות לשלשלת המזיקה לאנשים, היונים קולניות במידה לא מעטה וכן נושאות איתן טפילים שונים. יונים שאינן מבויתות אינן בריאות. במטרה לדאוג לבריאות ולא להינזק יותר, מוכנים הצרכנים לפעול את הפעולות הנדרשות מהם. בירור קצר על מוצרי הרחקת יונים יוביל את הצרכן הממוצע להבין מה כדאי להתקין ומהו המיקום המומלץ לפי המוצר אותו ברצונו לרכוש.

עלייה במספר מוצרי הרחקת יונים הנמכרים בישראל

אז מה באמת גורם ל- השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים ? אם לפני מספר שנים היה ניתן לקנות מוצרי הרחקת יונים רק אצל מדבירים מורשים, היום שוק מוצרי הרחקת יונים פתוח לצרכן הפרטי. השינוי נעשה כיוון שהלקוחות הפרטיים רוצים להוזיל את עלויות ההתקנה עבור מוצרים חיוניים אלו. רוב המתקנים הכוללים רשת יונים, דוקרנים נגד יונים או דחלילים מסוגים שונים הם פשוטים להרכבה. אך היות ולא ניתן היה להשיג אותם לקנייה, המדבירים נצלו זאת. אם כך ניתן לראות כי הצרכנים מעוניינים להרחיק את היונים אך כבר אינם מוכנים להשקיע את אותו הסכום בנוחות שלהם כבעבר. הצרכנים מוכנים להתאמץ יותר בשביל המוצר שיעזור להם לחיות ללא יונים בקרבת הבית.

מהם המוצרים המוצעים עבור גירוש יונים לשימוש פרטי

השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים במוצרים המובילים בתחום.
ניתן לחלק למספר קטגוריות:
מוצרים שאינם מעודדים קינון כמו רשתות נגד יונים , דוקרנים להרחקת יונים, שגורמים ליונים להבין שהמשטח הנבחר אינו מיועד להן.
מוצרים מרתיעים כמו מכשיר המשמיע רעש המרחיק את היונים, אליו יכולות היונים להתרגל ויכול להיות שירתיע אותן בהתניה גם לאחר שהמכשיר יפסיק לפעול.

מוצרים הנצפים מרחוק ומשנים את מסלול התעופה של היונה כמו דחלילים ובובות יונים או מוצרים הגורמים ליונה להשתקף אל עצמה. יונה המזהה את מקום משכנה של יונה אחרת תחפש מקום חדש להתמקם.
לכל אזור יש מוצר אחר מתאים. גם אם אתם לא מזמינים מרחיקי יונים מקצועיים אתם יכולים להתייעץ על מיקום המתקנים. כך תבדילו בין הגג לבין אדן החלון למשל. אחרי בחירת המתקן בררו היטב מהי הדרך להתקנה קלה , פשוטה ויעילה של המוצר שקניתם.

לסיכום, השפעת הכלכלה על מוצרי הרחקת יונים היא גדולה מאוד, אבל מצד שני, ההפרעה של היונים לאנשים גם הוא גדול ולכן אנו חושבים שכן צריך לטפל בבעיה מכיוון בעיית מחלות היונים.

דילוג לתוכן