התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

מוצרים נלווים להרחקת יונים

מידע על מוצרים נלווים להרחקת יונים

כל אחד שגר בעבר בסביבה שבה חיו גם יונים, יודע כי זה לא כל כך פסטורלי כמו שזה נשמע. נכון, יונים הנן עופות מאוד ידידותיים. הם מתקרבים לבני האדם, בני האדם נוהגים להאכיל אותם בפירורי לחם הן בשגרה והן כאטרקציה תיירותית ברחבי העולם. אך כשגרים ממש בסמיכות אליהם, יכול להיגרם סבל בל ישוער. במאמר זה אנו נספק מידע על מוצרים נלווים להרחקת יונים.

ראשית, הלכלוך הרב שהיונים עושות. היונים מקימות את קינן ובתוכו מפזרות את הלשלשת שלהן. כמובן שהלשלשת לא נשארת אך ורק בתוך הקן, אלא מתפזרת מסביב למקום שהוקם הקן, בגינה, בחצר, ואף על המכוניות. דבר נוסף שעלול להיות מסוכן במיוחד הנו העובדה שיונים מעבירות מחלות. רוב המחלות עוברות דרך הלשלשת שלהן ויכולות להדביק בני אדם הן במגע והן באוויר.

המחלות כוללות אלרגיות שונות, זיהומים בעור אשר גורמים לנפיחות ולגירוי, מחלות חום למיניהן ואף מחלות העלולות לגרום לפגיעה משמעותית במערכות שונות של הגוף, כגון מערכת הנשימה, מערכת העיכול ומערכת העצבים. ולקינוח, מגורים בסמיכות ליונים עלולים לגרום לרעש בלתי נסבל, כאשר היונה יוצאת וחוזרת מן הקן, הומה אל גוזליה ועוד. על כן, לא ייפלא כי רבים מהאנשים בוחרים באמצעים שונים של הרחקת יונים, על מנת להשיב לעצמם את שלוות הנפש שהייתה קיימת טרם החיים לצד היונים. אז איזה מוצרים נלווים להרחקת יונים קיימים? ובאיזה תחומים?

מוצרים נלווים להרחקת יונים בנושא הרחקת יונים

ישנן כמה דרכים מרכזיות לצורך הרחקת יונים, הנעשות על ידי מרחיק יונים מוסמך. הדרכים המובילות הנן שימוש באמצעים שונים כגון רשתות יונים ודוקרנים נגד יונים. הרציונל המרכזי בנושא סילוק יונים סובב סביב העובדה שאנו לא רוצים לפגוע ביונים ולגרום למיתתן, אלא מעוניינים להרחיק את היונים. את ההרחקה עושים על ידי הצרת צעדיהן של היונים ולמעשה גורמים למניעת האפשרות שלהן להגיע אל המקומות שהתיישבו בהן. היונים הנן חיות סתגלניות, ולאחר שינסו במשך מספר פעמים להגיע אל המקומות שהן רגילות להתמקם בהן ולא יצליחו, יעברו לחפש את מזלן במקום אחר ויתרחקו מבניין המגורים שלכם. רשתות יונים ודוקרנים נגד יונים הוכחו כדרכים מוצלחות במיוחד לצורך הרחקת יונים.

מוצרים נלווים להרחקת יונים בנושא דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים מזכירים מאוד בצורתם את הדוקרנים שניצבים בכניסה לחניות ציבוריות. הדוקרנים עשויים מחומרים שונים, כגון נירוסטה ואף פלסטיק חזק. את הדוקרנים מתקינים במקומות גבוהים שבהן יונים נוהגות להתיישב, כגון אדני החלון, מדפים ועמודים רחבים, גגות ועוד. בשוק קיימים מוצרים נלווים לצורך התקנת הדוקרנים.

את הדוקרנים צריך לחבר אל המקום המבוקש, וזאת עושים בשימוש של נקניק דבק. נקניק דבק ניתן למצוא אצל מרחיק יונים. נקניק דבק מדביק באמצעות דבק מיוחד את דוקרני היונים. דבק זה הנו דבק חזק במיוחד הנועד לחבר חומרים שונים אחד לשני ולמנוע מהם להתנתק. נקניק דבק הנו עמיד בפני כל פגעי מזג האוויר ושומר על הדוקרנים במקומם, על מנת שיוכלו להמשיך בתפקידם ולהרחיק את היונים.

מוצרים נלווים להרחקת יונים בנושא רשתות יונים

רשתות היונים נראות ככל רשת רגילה אחרת. רשתות יונים בנויות ממסגרת חזקה במיוחד. המסגרת נעשית מחומרים כגון כבל פלדה 2 מ"מ, כבל פלדה 3 מ"מ וכן כבל נירוסטה 3 מ"מ. חשוב מאוד לעשות מסגרת חזקה במיוחד מחומרים כגון אלו, כיוון שכאשר המסגרת תהיה חזקה היא תוכל להתחבר למסתורי הכביסה, למשל, בצורה טובה ולאורך זמן. כבל פלדה 2 מ"מ, כבל פלדה 3 מ"מ או כבל נירוסטה 3 מ"מ הנם חומרים חזקים וגמישים כאחד אשר יעזרו לכם להגן על עצמכם מפני היונים. את רשתות היונים מחברים באמצעות טבעות פלדה.

ישנו אקדח טבעות פלדה אשר מחבר את רשת היונים באמצעות טבעות פלדה למסגרת פלדה המותקנת על המקום המבוקש. למרחיקי יונים ישנו אקדח טבעות פלדה המותאם לחומרים איתם הם עובדים, ומחבר את רשת היונים כך שתישאר במקומה ותמלא את תפקידה. אם גם אתם סובלים מן היונים ומעוניינים להחזיר את השקט והשלווה לחייכם, צרו איתנו קשר עוד היום לצורך ביצוע הרחקת יונים ולקניית מוצרים נלווים להרחקת יונים בדרך מיטבית ועם שימוש בכל האביזרים החדשניים ומוצרים נלווים להם.

דילוג לתוכן