התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

סוגי דוקרנים להרחקת יונים

סוגי דוקרנים להרחקת יונים

זקוקים לסיוע בבחירת סוגי דוקרנים להרחקת יונים

יונים מהוות בעיה באזורים בהם הן שוהות. הבעיה היא מורכבת שכן מדובר במפגע אסתטי לסביבה מכיוון שהיונים נוהגות לזהם וללכלך כל מקום בו הן עומדות או מקננות. הן מטילות את הלשלשת שלהן ללא אבחנה על הרצפה או על רהיטי חצר וגן והמראה אינו נעים בכלל. ישנם מקומות שמועדים יותר לפורענות והגרים בהם צריכים לנקות באופן תדיר את סביבתם מלשלשת היונים. הבעיה היא מורכבת בנוסף, מכיוון שישנו כאן מפגע בריאותו גדול מאוד. היונים הן עופות שידועים בהעברת מחלות המסוכנות לבני האדם. מתחת כנפי היונים יש כיני יונים שרובצות שם וחיות מהלכלוך של היונים. כאשר היונים מקננות במקום מסוים הן ממלאות את המקום בכיני יונים מזוהמות שעוברות ממקום למקום עם החיידקים והווירוסים שאיתם ובכל מקום מפיצות את המחלות הלאה מהיונה אל האדם. לא פלא שיש צורך בכל השיטות הרבות להרחקת יונים מסביבת המגורים.

סוגי דוקרנים להרחקת יונים

הדוקרנים מטרתם לגרום ליונה לבחור לנחות במקום אחר שכן הנחיתה על הדוקרנים אינה נוחה ואף מסוכנת ליונה. דוקרנים להרחקת יונים צריכים להיות עשויים מחומר עמיד שכן הם מותקנים בדרך כלל בשמש או בגשם, במקום חשוף וחשוב שאיכות החומר לא תינזק משינויי אקלים ומחשיפה כל כך חזקה למזג האוויר. זו הסיבה שהדוקרנים ברובם עשויים מנירוסטה. נירוסטה הוא חומר קל ועמיד ואידאלי להצבה על מעקה. סוגי דוקרנים נגד יונים מנירוסטה מגיעים בצורות שונות ורבות בהתאם למקום בו הם מוצבים. מדובר בבסיס צר וארוך העשוי על פי רוב מנירוסטה ועליו מוצבים בצורה משופעת לימין ולשמאל עשרות דוקרנים דקים וארוכים מנירוסטה. החומר מצופה בשכבת UV שנועדה לשמור הנירוסטה מהשמש הקופחת ולשמור על עמידותו לאורך זמן רב. סוגי הדוקרנים מנירוסטה מתאימים למיקום על מעקות, על קצה של אדן החלון, על קצות מרזבים או על קצות של גגות רעפים. ישנם גם דוקרנים שמגיעים כאשר הבסיס צבוע בצבע לפי בחירה. הדוקרנים הם מנירוסטה אך ניתן להתאים את צבע הבסיס. דוקרנים מנחושת מעוצבים בצורה שונה, מדובר על פס צר שעליו מוצמדים קוצים קטנים. דוקרנים נגד יונים מנחושת מיועדים להרחקה של ציפורים קטנות כמו דרורים ובולבולים ומתאימה להתקנה על משטחים צרים או על מרזבים. מחסום ציפורים ויונים מתאים לגגות רעפים ולגגות אסבסט. מדובר בדוקרנים עשויים פלסטיק המצופה בשכבת UV להגנה מהשמש המוצבים אחד ליד השני בשורה יציבה ומונעים את הכניסה של היונה או הציפו אל הפתחים שבגג.

סוגי דוקרנים להרחקת יונים ואביזרי הרחקת יונים מיוחדים

קפיץ מקפיץ כשמו כן הוא, קפיץ ארוך עשוי נירוסטה מעובדת. הקפיץ כאשר הוא מתוח במקומו מעניק הבטחה של מאה אחוז שהיונה לא תוכל לעמוד במקום בו נמצא הקפיץ. הקפיץ בגלל צורתו אידאלי להנחה במקום בו ילדים עלולים להגיע כמו אדניות או אדן החלון וגם למקומות כמו מרזבים שאנו רוצים לאפשר מעבר של נוזלים לא הפרעה אך הרחקת יונים באופן מוחלט מתוך המרזב גם בחודשי הקיץ בהם המרזב כמעט ולא פעיל. למקום בו ילדים מגיעים בקלות רבה כמו אדן החלון בחדרם אנו לא נרצה להניח שום דוקרן שעלול לגרום להם נזק. לשם כך הומצא מתקן "אדן" להרחקת יונים. אלו בעצם כבלים שנמתחים לאורכו של אדן החלון ומונעים מהיונה גישה לקרקע עליה היא רוצה לעמוד. המתקן עשוי אלומיניום שאינו מחליד ומתאים לחלון עד מטר וחצי רוחב כאשר רוחבו של המתקן "אדן" כעשרה סנטימטר. במקרים של מכת יונים ניתן להציב מלכודת יונים. זהו כלוב שיש לו מספר פתחי כניסה שהיונים נכנסות פנימה אך לא מצליחות לצאת. מלכודת יונים שכזו יכולה להכיל בערך עשרים וארבע יונים בבת אחת שאינן נפגעות מעצם הכניסה למלכודת היונים.

דילוג לתוכן