התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

סוגי המסגרות להרחקת יונים

מידע על סוגי המסגרות להרחקת יונים

קינון יונים בסביבות מגורים הוא דבר מאוד לא נעים ומעיק. היונים חיות בקהילות גדולות ולא מדובר ביונה בודדת אחת ועל כן הן מקימות רעש חזק וטורדני, אך יותר מכך הן מלכלכות וזה הדבר הכי מטריד בנוכחותן. היונים מחפשות להן מקומות מוגנים מחום וקור, מוגנים מגשם, שמש ורוח שבהם יוכלו לשהות ולהטיל את ביציהן ולהתרבות. היום, בעקבות גיזום עצים וכריתת עצים שהולכת ומתרבה נותר ליונים רק להתקרב יותר ויותר אל הבתים והן מקוננות להן על הגגות של הבתים, בתוך גגות רעפים ובתוך מסתורי כביסה. מתוך כך נולד הצורך בהרחקתן מסביבת המגורים שלנו וחשוב לדעת שיש הרבה סוגי המסגרות להרחקת יונים.

בעיה בריאותית או אסתטית

היונים הן חיות שלא טוב לאדם לשהות במחיצתם היות והן מעבירות מחלות. היונים נושאות כיני יונים מתחת לכנפיים שלהן והכינים האלו חיות על הלשלשת של היונים אותה היונים מטילות בכל מקום אפשרי. הכינים הללו מסוכנות ביותר לבני אדם ומציפות וירוסים וחיידקים אלימים ומסוכנים ומכאן החשיבות בלמידת הנושא ובפיתוח שיטות יעילות ככל האפשר להרחקת היונים מאזורי המגורים שלנו.

התאמת סוגי המסגרות להרחקת יונים

הרחקת יונים אינו תחום חדש אך הוא מתפתח כל הזמן עם שכלולי הטכנולוגיה והצרכים. כאשר מזמינים מרחיק יונים למשימה החשובה הזו יש לבדוק שהוא מקצועי ובעל ניסיון ומכיר מגוון שיטות להרחקת היונים. אחת הדרכים שהיא וותיקה ביותר ומקובלת ביותר להרחקת יונים היא התקנת רשת על כל הפתח שדרכו נכנסות היונים. רשת זו אם היא אטומה לחלוטין ואיכותית תאפשר מעבר לאוויר ואור אך תחסום את הגישה ליונים.

סוגי המסגרות להרחקת יונים לשימוש רשת נגד יונים

רשת יונים כזו יכולה להיות עשויה מכמה חומרים חלקם טובים וחלקם אינם טובים וממוסגרת במסגרת שתפקידה למתוח את הרשת באופן מקסימלי, שלב חשוב מאוד שכן זה מה שיקבע את עמידותה של הרשת במקום ואת מניעת האפשרות לפרצות ברשת. תפקיד נוסף הוא לקבע את הרשת לאורך שנים אל המבנה. ישנם כמה סוגי המסגרות להרחקת יונים וחשוב להתאים את המסגרת להרחקת יונים באופן מושלם לסוג הרשת בה משתמשים ולסוג המבנה אליו מחברים. צריך לוודא שהמסגרת והרשת יעמדו בכל האתגרים שיציב להם הטבע במקום הספציפי בו הן מוקמות. יתכן ויש חשיפה רבה של שמש לאזור הזה או לרוח וגשם. מצבי טבע אלו עלולים לייבש את החומר או לגרום לחלודה שתקצר את חייו. זו הסיבה שחשוב להעסיק בעל מקצוע שיודע לבחון את השטח היטב לפני ההתקנה.

מספר דוגמאות לסוגי המסגרות להרחקת יונים

במאמר זה נסקור מהם סוגי המסגרות להרחקת יונים. ישנן מסגרות מחבלים המשתלבים עם מראה הרשת, ישנן מסגרות העשויות חוט ניילון, יש חוטי ברזל המצופים בניילון או בפלסטיק, יש מסגרות נירוסטה, ברזל בלבד, אלומיניום ואפילו פלדה. לכל סוג מסגרת להרחקת יונים יש יתרונות וחסרונות משמעותיים ועליה להשתלב באופן מושלם עם תכונות הרשת המחוברת עליה על מנת שיחזיקו לזמן רב ביחד.

הדעה הרווחת היא כי סוגי המסגרות להרחקת יונים טובות כאשר הן עשויות פלדה העמידה ברוב תנאי מזג האוויר. יש הטוענים שסוגי מסגרות להרחקת יונים העשויות ניילון עלולות להתייבש ולהתפורר בשמש חזקה ולאורך זמן, מסגרות להרחקת יונים מחבלים עלולות להיקרע כאשר המתח הוא רב. הפלסטיק העוטף את חוט הברזל לעתים גם עלול להתייבש בשמש ואז הברזל שתחתיו יחליד בגשם וכן הלאה. זו הסיבה שחשוב מאוד להתאים את סוגי המסגרת להרחקת יונים בדיוק רב למקום בו היא מותקנת לניצול מקסימלי של הרשת והמסגרת ולאורך ימים ושנים רבות.

דילוג לתוכן