התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

עבודות גובה בסנפלינג

עבודות גובה בסנפלינג

עבודות גובה בסנפלינג אצל אורן הרחקת יונים

לדף הרישיונות וההיתרים שלנו לחצו כאן!

זקוקים לחיזוק, החלפה או חיפוי של קירות באבנים – אבל בגובה רב? , רוצים לדאוג לניקוי חלונות של בניינים רבי קומות מבחוץ ? , יש צורך בעבודה בתוך מתחמים מתוחמים כמו בורות, סילואים, תעלות פתוחות, מיכלים, בארות, מאגרי מים ? כל אלו ועוד מצריכים עבודות גובה בסנפלינג.

מה זה עבודות גובה בסנפלינג ?

עבודות גובה בסנפלינג, הן כל סוג של עבודה הנעשית בגבהים שאינם מאפשרים שימוש בסולמות, מנופים וכו'. עבודות אלו מצריכות שימוש בציוד איכותי, מתקדם ומיוחד על מנת למנוע תאונות מיותרות שיכולות לעלות בחיי אדם. עבודות גובה בסנפלינג חייבות להיעשות על ידי עובדים מיומנים, מקצועיים אשר עברו הכשרה של עבודות גובה בסנפלינג על ידי משרד התמ"ת.
אצלנו תמצאו את מה שאתם מבקשים, העובדים שלנו מיומנים בכל סוגי עבודות הגובה הנדרשות, כולם עברו קורס של משרד התמ"ת על עבודות גובה בסנפלינג וכמובן אנו מספקים לעובדים שלנו את הציוד הטוב ביותר בשוק של עבודות גובה בסנפלינג על מנת לשמור על בטיחותם.

למה צריך עבודות גובה בסנפלינג ?

עבודות אלו נעשות במספר דברים, ניקוי של חלונות בבניינים רבי קומות לדוגמה מצריך עבודות גובה בסנפלינג. גם ניקוי של מבנים בעזרת התזת חול או מים, או מילוי תפרים וסדקים בקירות הבניין. ניקוי של בורות מים, מאגרי מים, תיקונים ועבודות בתוך פירים, סילואים, מיכלים או תעלות מצריכות הזמנה של עבודות גובה בסנפלינג. הדבקה או החלפה של חיפויי אבן על בניינים מצריכה אף היא עבודות גובה בסנפלינג. במקרים של צורך בהתקנת מתקנים שונים על גגות או קירות בניינים וכל התקנה של מוצרים לסילוק וגירוש של יונים על בניינים רבי קומות.
אנחנו מתמחים בכל סוגי העבודות הדרושות לכם, העובדים שלנו הם מקצועיים, אמינים ואדיבים וכמובן מצוידים בציוד הבטיחותי ביותר.

מה מצריך עבודות גובה בסנפלינג ?

על מנת לעבוד בגבהים על בעזרת סנפלינג יש צורך בהכשרה מיוחדת של משרד התמ"ת שנועד להכשיר את העובדים בשימוש הנכון בציוד הסנפלינג ולהבהיר להם את הסכנות הכרוכות בזלזול בתקנות הבטיחות. העובדים שלנו כולם עברו את ההכשרה של משרד התמ"ת ומקפידים ביותר על כול הוראות הבטיחות על מנת למנוע פגיעה
על מנת לבצע עבודות גובה אלו יש צורך בציוד מיוחד הכולל רתמות חזה, המולבשות על הרגלים, הידיים והחזה של העובדים, אל הרתמה הזו נקשרים חבלי האבטחה על ידי שאקלים מיוחדים שניתן יהיה לשחרר בקלות אך לא ישתחררו מעצמם.
הדבר השני הוא חבלי אבטחה מיוחדים אשר צריכים להיות גמישים במידה מסוימת על מנת להוות סופג זעזועים במקרה של נפילה והיתלות על החבל. מצד שני אשוב שהחבל לא יהיה קפיצי מידי על מנת שלא לגרום להקפצה של העובד שוב ושוב במקרה של נפילה והיתלות על החבל.
רצועת ריכוך, זוהי רצועה מיוחדת אשר מקופלת למספר קיפולים אשר תפורים זה לזה בקצה, הרצועה נועדה להיפתח לאט, לאט במקרה של נפילה והיתלות על החבל ובכך להוות דרך נוספת של ריכוך המכה כתוצאה מהנפילה.

אנו דואגים לספק לעובדים שלנו את הציוד הטוב והמתקדם ביותר שצריך לצורך עבודות גובה בסנפלינג, בנוסף אנו דואגים גם לצייד אותם ברצועות מיוחדות לאבטחה וקשירה של ציוד העבודה והחומרים על מנת למנוע את נפילתם של המכשירים והכלים מידם של העובדים על העוברים ושבים ברחוב.
כי בטיחות ושירות הם הדברים החשובים לנו ביותר, אנחנו מספקים עובדים מקצועיים עם ציוד בטיחות מתקדם וכמובן שירות אדיב.

דילוג לתוכן