התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

ערכות רשת יונים

מידע וסוגי ערכות רשת יונים

קינון יונים הוא מכה הפוגעת גם בגרים בדירות נמוכות וגם בדרים בקומות גבוהות. עקב הפיחות במקומות הקינון בטבע היונים מוצאות לעצמן מקומות קינון בפינות מסתור בבתים. המקום החביב עליהן ביותר הוא מסתור הכביסה, המרפסת הקטנה והלא נגישה בה אנו תולים את הכביסה שלנו, בה בדרך כלל מותקן המנוע של המזגן הביתי. רגל אדם כמעט שאינה נכנסת לשם, המקום על פי רוב מוצל ומגודר בחלקו ואין בו רוח או גישה רבה לגשם בגלל הקירות. זו הסיבה שזה המקום האידאלי ליונים לקינון. היונים גם מתנחלות על מרזבים בפינות המוצלות שלהם, על גגות רעפים וביניהם, ליד דודי שמש ובעוד מקומות רבים. הקרבה אל היונים חושפת אותנו ללשלשת שלהן אותה הן מטילות בכל מקום בו הן דורכות וכן לאחר ביקור של יונה במרפסת הביתית שלנו אנו נאלץ לצאת ולנקות את הרצפה, את המעקה ולפעמים אך את החלון עצמו מלכלוך מגעיל שנשאר לנו למזכרת. במקומות המסתור החשש הוא מהחיידקים הרבים אותם הן מפזרות על ידי הכינים שהן נושאות עמן. היונים אינן עופות נקיים והן נושאות איתן כיני יונים שניזונות מהלשלשת של היונים ומעבירות חיידקים ומחלות שממש לא טובים לבני האדם. קינון של זמן רב במרפסת השירות לוודאי ישאיר אותנו עם טינופת בלתי נסבלת ועם המוני כיני יונים ומחלות שיטפסו את דרכן לתוך הבית עם הזמן.

הזמנת מרחיק יונים מקצועי

הדרך הבטוחה היא להזמין מרחיק יונים מקצועי שידע להתאים באופן מדויק את הציוד של הרחקת יונים למיקום המסתור ולחומרת הבעיה. מרחיק יונים מסתכן בחשיפה לכיני היונים ויותר מכך לפעמים המסתור נמצא בקומה גבוהה או במקום שמסוכן לטפס אליו, בעל מקצוע יטפס עם כל האחריות ובכל הזהירות הנדרשת ויחסוך מכם את הסיכון המיותר. יש אנשים שישמחו מאוד לקבל את מרחיק היונים בדלת, להכין לו קפה ולאחר שעה נטולת מאמץ לחלוטין לקבל מרפסת שירות רחוצה, נקיה ומוגנת מיונים.

ערכות רשת יונים בשיטת עשה זאת בעצמך

לחרוצים מאתנו שאוהבים לפתור בעיות בעצמם ורוצים גם לחסוך כסף יש בחנויות ערכות רשת יונים. מכיוון שרוב ההרחקה מתבצעת בעיקר על ידי רשתות יונים, אין סיבה שאדם חרוץ עם קצת הבנה בהחזקת מקדחה לא יוכל לעשות זאת בעצמו. ערכות רשת יונים הם ערכות שיש בהן רשת יונים בגודל שלושה מטר ועשרים סנטימטר על שלושה מטר ועשרים סנטימטר בדרך כלל, כבל פלדה, ג'מבו למתיחת הרשת, ווים לתליית הרשת והמסגרת, אזיקונים, מהדקי כבל, מותחן כבל, דיבלים וכמובן- דף הוראות. מכיוון שלא כל רשת מתאימה לכל מקום ניתן לקנות ערכות רשת יונים עם סוגי רשתות שונים. הרשתות הנפוצות ביותר בערכות רשת יונים הן רשת שקופה שהיא דקה מאוד ועדינה ודורשת לפעמים יותר משתי ידיים כדי לפרוס אותה נכון או רשת חבל מקצועית. שימו לב שרשת שקופה לא תתאים לכיסוי מקום שיש עליו שמש ישירה שכן השמש החזקה תייבש את הפלסטיק ותגרום לו להתפוררות מהירה מכיוון שהרשת הזו לא עמידה בשמש. לאחר שרכשתם ערכות רשת יונים ויש לכם מקדחה מומלץ קודם לנקות את המשטח לפני הסגירה שלו. אמנם לנקות לשלשת של יונים זו חוויה מפוקפקת למדי ומאוד לא נעימה אבל בדיעבד היא שווה את הטרחה. מומלץ לגרד את מה שהתייבש, לנקות עם חומרי ניקיון חריפים שבוודאות יחסלו את שאריות כיני היונים ולרסס חומר הדברה לטווח הרחוק. כל זאת כדאי לעשות עם פה ואף מכוסים לשמירה על הנשימה ועל בריאותנו. לאחר שהמקום נקי דרושה חצי שעה עד שעה של עבודה לא קשה במיוחד על מנת להגיע לתוצאות משביעי רצון.

דילוג לתוכן