התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

פתרונות הרחקת יונים

פתרונות הרחקת יונים

מידע על פתרונות הרחקת יונים

יונים מצטיירות עבורנו כעוף סימפתי ונחמד. כשחושבים על יונים, חושבים על כיכר מרכזית, ישיבה על ספסל ופיזור של גרגרים ופירורי לחם יבשים על הרצפה, תוך צפייה ביונים שמלקטות אותם. כשחושבים על יונים, חושבים על ילדים רצים לתוך להקה של יונים ומבריחים אותן, וכולן עפות כמו במין תנועה אוטומטית אל על. אבל כשחושבים על יונים, ממש לא חושבים על כל הפגעים הרעים שהן מביאות אותם. הרבה אנשים לא מודעים לכך, כי עדיין לא יצא להם לסבול מנחת זרועם של היונים. אולם, יונים עלולות לגרום אי נוחות רבה ועל כן אנשים רבים מעוניינים ב: פתרונות הרחקת יונים על מנת להשיב את איכות חייהם ואת שלוות נפשם.

הנזקים של היונים

יונים עלולות לגרום לנזקים רבים. היונים מגיעות לאזורים מאוכלסים בבני אדם וחיות לצידם. כך קורה שיונה מתמקמת ובונה קן על הגג, על אדן החלון או על מנוע המזגן של בתים. כך קורה שיונה נכנסת למסתור הכביסה ומתיישבת שם, וגורמת ללכלוך של הכביסה. חשוב לדעת, כי יונים אינן חיות בסביבה נקייה. הן בונות קן וממלאות אותו בלשלשת שלהן, ועליה הן יושבות, מקננות ומגדלות את גוזליהן. הלשלשת מכילה פעמים רבות חיידקים שונים ומשונים, העלולים לגרום לתופעות לא נעימות החל מזיהומים שונים ועל למחלות חמורות אשר מהוות סכנות בריאותיות קשות. בנוסף, היונים עושות רעש והומות בקול רם, דבר העלול להפריע למנוחתם של האנשים שבמקרה גרים בבניין שבו התנחלה לה היונה. וכמובן, הלכלוך של היונים מפריע מאוד, הן מבחינת המראה, הן מבחינת הריח ובנוסף גם הנזקים שנגרמים מהלכלוך, כמו נזקים לבגדים התלויים על חבלי הכביסה, נזקים לקירות החיצוניים של הבניין ולפעמים אפילו נזקים בתוך הבית עצמו.

פתרונות הרחקת יונים במגוון דרכים

לכן, לא סתם הרבה אנשים שסובלים מהמגורים לצד היונים בוחרים לפעול בכיוון של הרחקת יונים. הרחקת יונים משמעה סילוק יונים ממקום מסוים. הרחקת יונים נעשית במגוון של פעולות ואפשרויות שונות, ישנות וחדשות כאחד. גירוש יונים יכול להתבצע במספר דרכים פופולריות, ובהם:

דוקרנים נגד יונים – פתרונות הרחקת יונים על ידי שימוש בדוקרנים. את הדוקרנים מציבים על הגגות, על אדן החלון ובמקומות אסטרטגיים נוספים אשר מושכים יונים אליהם. היונים אינן נפגעות ואינן מרגישות כאב מן הדוקרנים, אלא חוות תחושה של אי-נעימות כאשר הן נוגעות בדוקרנים. הן מנסות מספר פעמים להגיע ולהתיישב אך הדוקרנים מונעים בעדן, והן למעשה לומדות שהמקום הזה אינו אופציה עבורן ומתרחקות למקום אחר.
• רשת יונים – דרך נוספת להגיע למטרת הרחקת יונים הנה באמצעות רשתות יונים. את רשתות היונים שמים במקומות המועדים לפורענות מבחינת התיישבות היונים בהן, מקומות כגון: אדן החלון, מסתור הכביסה ועוד. מרחיק יונים מקצועי מודד את המקום ומתקין רשת יונים איכותית, העומדת בכל תנאי מזג האוויר. היונים מנסות להיכנס אל מקומות אלו ך נתקלות ברשת ואינן מצליחות, וכך הן מתרחקות למקום אחר.
• הדברת יונים- פתרונות הרחקת יונים על ידי שימוש גם בשיטות בלתי הפיכות, כגון מלכודות ליונים והרג של היונים, על מנת להרחיקן אחת ולתמיד. שיטות אלו מומלצות לאחר שניסו פתרונות הרחקת יונים ירוקה אך הן לא עבדו, והמתגוררים במקום סובלים עם מאוד מפגעי היונים.

פתרונות הרחקת יונים – לכל צורך השיטה שלו

לכל בעיה ישנה פתרון ייחודי לה, וכך גם בנושא של פגעי היונים. יש להבין בדיוק לאיזה מקום היונים נמשכות וכיצד ניתן לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. לשם כך מומלץ להתייעץ עם מרחיק יונים מקצועי ובעל ניסיון, אשר יציע לכם את הפתרון המועדף ביותר.

דילוג לתוכן