התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

פתרונות מקצועיים להרחקת יונים

אורן – פתרונות מקצועיים להרחקת יונים

אמנם בתיבה של נח השבת זכורה לטוב, אך כחיות רבות היא נחמדה בעיקר בתוך ספרי הילדים. אם היונה מתמקמת בחלון הבית שלך , או אף גרוע מכך במסתור הכביסה ומשאירה שם את הלכלוך והריח, לא כדאי לחיות איתה בדו קיום. היונים נושאות טפילים ומחלות, והימצאותן בקרבת האדם אינה בריאה בכלל. אם אתה לא יודע כיצד להתפטר מהם המשך בקריאת המאמר פתרונות מקצועיים להרחקת יונים.

הרחקת יונים זה בעצם הדברה?

הדברה היא פעולות מיגור של מזיקים הכוללת פעולות קטל. פתרונות מקצועיים להרחקת יונים איננה מצריכה קטל יונים כי מתקני הרחקת יונים, עוצבו לפי התכונות החייתיות של החיה. המתקנים שיש היום מבדילים בין השטח הבייתי למגרשים , מחסנים ושמטחים חיצוניים גדולים בעיקר שדות חקלאות. כל פתרון מתאים למשטח אחר ולעיתים ניתן לשלב בין מספר מתקנים , כדי למקסם את ההצלחה. למשל שילוב של מדר קול ורשתות ועוד.

אילו מתקנים יש למטרת הרחקת יונים

בין המתקנים הקיימים נוכל להבחין מצד אחד בדחלילים הישנים שיעילותם מוטלת בספק, ואם כן הם מתאימים לטווח הקצר. בדומה להם מתקני שיקוף, מראות וחומרים עשויים אלומיניום שנותנים ליונה להרגיש שיש לה שותפה. היונה הטריטוריאלית איננה תקונן במקום שיש יונה מקוננת. בדיוק כמו שהיא נשארת נאמנה לבן הזוג שלה עד שהמוות מפריד בינהם. מתקנים נוספים של הרחקת יונים הם דוקרנים למינהם , שמוציאים את הרגשת היציבות אותה מחפשת כל יונה. ברגע שהמשטח מחוספס היונה לא יכולה להתקבע. מתקנים נוספים שפותחו במיוחד למטרת הרחקת יונים הם משדרי קול בדומה למשדרים שקיימים לכלבים.

כיצד מגיבות היונים לפעולות המיגור?

היונים מנסות בהתחלה לבוא למקום אותו הם בחרו אך הן מתייאשות אם אתם עקביים. לאחר מכן הסיכוי כי תבוא יונה אחרת לקונן תחתיה. הנאמנות של היונים לחברות הוא מדהים ביחס לבעלי חיים. היונים גם לא נפצעות או מתות מהמתקנים , ולכן פתרונות מקצועיים להרחקת יונים נהיים נפוצים ומשתלמים. התאימו את היונה לשטח המתאים ולא תצטרכו לפנות את לשלשת היונים. אתם יכולים לרכוש דוקרנים נגד יונים בחנות שלנו. אצ"ל 48 ת"א.

דילוג לתוכן