התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

פתרונות מקצועיים לסילוק יונים

פתרונות מקצועיים לסילוק יונים

אם יונים מציקות לכם בבית, במרפסת או במסתורי הכביסה, דעו שאתם לא לבד במערכה. היונים פשטו על כל חלקה טובה בישראל, מפני שהטורף הטבעי שלהם לא פעיל פה כל כך. ההתפשטות של היונים על כל השטחים המיושבים, והקינון שלהן בכל מקום אפשרי, יכול להוציא אדם מדעתו. הליכלוך, הרעש והזוהמה שפושטים בכל מקום מפריעים מאד ומביאים אותנו למצב בו אנחנו חייבים לנקוט בטיפול למטרת הרחקת יונים. פתרונות מקצועיים לסילוק יונים הינו עוזר מאוד ונוח מאוד.

גירוש יונים

למעשה, ישנם פתרונות מקצועיים לסילוק יונים. אנחנו ננקוט בשיטות הומניות וללא צער בעלי חיים. בסך הכל מפריע לנו שהיונה בשטח שלנו, ושיטה הומנית תוכל לגרש אותה למקום אחר, כי לא היה לה נוח אצלנו ולא כי נכאיב לה. אופציה ראשונה היא תליה של כל מיני אביזרים מרשרשים וזוהרים שיכולים להפחיד את היונים על ידי תזוזה שלהם ורישרוש. אביזרים אלו לא פוגעים ביונים ורק מפחידים אותן ולכן זו דרך אידיאלית ביותר.

דוקרנים מפלסטיק

ישנם פתרונות מקצועיים לסילוק יונים ואחד מהם הוא לשים על הפתחים ועל המרפסות דוקרנים מפלסטיק שלא יכולים לפצוע את היונים אך הם מועילים בכך שליונים לא נוח לנחות על משטח זה. יונים צריכות יציבות, ורק במקום עם יציבות הן מצליחות לגדל את הדור הבא ולהשתקע. אם לא נוח להן הן מחפשות מקום אחר, וזה פיתרון מצויין בשבילכם.

מה הכי חשוב?

חשוב מאד לשים לב לא לתת ליונים לקנן. אם רוצים לבצע סילוק יונים חשוב לא לתת להן לקנן. אם יונה הצליחה לקנן ולגדל גוזלים, היא תחזור כל הזמן לאותו המקום לקנן שוב במהלך השנה וכדי למנוע את זה יש להפחיד אותה בשלב של בניית הקן.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בסילוק יונים, יש להתמקד בשיטות הומניות בלבד ולא לגרום נזק או צער או כאב ליונה. חשוב מאד לשים דגש על אמצעים שיפחידו אותה או יגרמו לה לאי נוחות ולא יפגעו בה פיזית. אפשרויות כמו דוקרנים כואבים או רעל לא בא בחשבון גם מבחינת פגיעה בסביבה וגם מבחינת הומניות. סה"כ היונה לא פוגעת בכם, ואם היא תעבור למקום אחר זה יהיה פיתרון מצויין.
צרו קשר עם החנות היחידה להרחקת יונים: 03-5376761.

דילוג לתוכן