התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

רשת יונים לבניינים רבי קומות

מידע על רשת יונים במבנים רבי קומות

איזה חזות נוראית יש לבניין חדש או ישן, לא משנה, כשהוא מלא בלשלשת יונים ולכלוכי יונים שונים…
כול בניין גם היפה ביותר יכול להיהרס חזותית על ידי שהייה של יונים על חלקיו השונים של מבנה רב קומות – ולא זו בלבד אלא שלעתים אף שהיית יונים במבנה רב קומות ועל גביו גורמת לאנשים העוברים לידו ומתחתיו להתלכלך – וזה עוול בפני עצמו – והפתרון כל כך פשוט: רשת יונים במבנים רבי קומות !

הרחקת יונים מקצועית

הרחקת יונים הנה פעולה אשר אינה פוגעת ביונים – אפשר לקרוא לפעולה גירוש יונים, סילוק יונים, הדברת יונים וכול אשר יעלה על רוחנו אך למעשה כול אביזר שנתקין על גבי מבנה לשם הרחקת יונים תעשה אך ורק למען הרחקת היונים משטחנו מכיוון שהיונים מתרבות עם השנים וגורמות הרבה נזק למבנים ולמסתורי כביסה.

מרחיק יונים מקצועי או חברת הרחקת יונים אשר מיומנת בכול השיטות תוכל לתת מענה לבעיית היונים ותתקין רשת יונים במבנים רבי קומות – חשוב לשים לב שהפתרון יינתן תוך ראיית המבנה, הבנת צורכי המקרה , ייעוץ מקצועי באשר לדרכי הפעולה האפשריות במקרה של מבנה רב קומות הספציפי לעניין ונתינת הפתרון המשתלם, האיכותי וארוך הטווח האפשרי.

תשומת לב בבחירת מרחיק יונים

יש לשים לב בבחירת מרחיק יונים או חברת הרחקת יונים כי החברה בודקת את כול האפשרויות זולות או יקרות עבור כול מקרה ספציפי על גבי הבניין. שכן, ישנה אפשרות שהגגות יצטרכו טיפול מסוים ואילו שאר הקירות במבנים רבי קומות יקבלו טיפול אחר.
המוצרים הקיימים בשוק:
רשתות להדברת יונים-
* רשת דייגים אשר שמשה בעבר לדייג וכיום יש המשתמשים בה עבור הרחקת יונים במסתרי כביסה וכדומה. המיוחד בה שאינה נראית מרחוק על פני מסתורי הכביסה.
* רשת חבלים מקצועית – אשר נקראת רשת יונים באה במקורה מענף החקלאות ומשתמשים בה רבות בתחום הרחקת יונים ואותה יש לחבר למסגרת פלדה שתחובר אל הקירות – היא עמידה בפני השמש , וחזקה ביותר אולם צבעה בז' והיא מעט מכערת את חזות המבנה.
* רשת לבנה הנמכרת בכול רשתות השיווק – משתמשים בה להרחקת יונים בדרך כלל כי היא זמינה בכול חנות אך חסרונותיה מרובים- שכן היא לבנה ואוגרת לכלוך וגם אינה עמידה בפני השמש- מתייבשת ומתקלקלת מהר מאוד.
* דוקרנים נגד יונים – דוקרנים נועדו בעיקר להנחה על מעקות, מרזבים וגגות ישנם דוקרנים מפלסטיק, נחושת ונירוסטה- העמידים ביותר הנם מנירוסטה ולהשלמת הטיפול לעתים מוסיפים אותם על גבות לצד רשת ענקית הנמתחת מעל כול הגג. דוקרנים איכותיים יחזיקו מעמד היטב וגם ייגרמו ליונים חוסר יכולת לנחות על המשטח- יש לשים לב להימנע מקניית דוקרנים אשר המרווח ביניהם גדול ואז רגל היונה יכולה לנחות ביניהם.
ישנם מוצרים של השמדת יונים ולכול מוצר יתרונות וחסרונות מרחיק מקצועי בחברתנו עתירת הניסיון יידע להתאים עבור כול מקרה ומקרה את סוג סילוק היונים המתאים ביותר עבור המבנה שלך!

ניסיון בתחום הרחקת יונים

הניסיון חשוב לא רק עבור התקנת רשת יונים במבנים רבי קומות כי אם הכרת השוק והבנת צרכיו של כול מזמין הרחקת יונים – לאחר הבנת צרכי המזמין יידע המרחיק מחברתנו לתת את הטיפול המתאים ביותר מתוך היכרותו המתקדמת, מעודכנת ורבת השנים עם מוצרי סילוק היונים אשר קיימים לביצוע ורכישה במחוזותינו ולא זו בלבד אלא שיידע להמליץ על דרכים נוספות לפתרון ועל דרכים לתחזוק האביזר לסילוק יונים כך שלקוח שיזמין התקנת רשת יונים במבנים רבי קומות מחברתנו ייצא מכוסה מכול הכיוונים ויידע כי שילם את המחיר המינימום עבור טיפול יעיל, מסור וקבלת שרות במצב המקסימום האפשרי!

אנו בחברת הרחקת יונים נשמח לתת ייעוץ הולם ומקצועי ופתרון אולטימטיבי מלווה בהמלצת לקוחות רבים עבור התקנת רשת יונים במבנים רבי קומות!

דילוג לתוכן