התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

תקני איכות של דוקרנים להרחקת יונים

תקני איכות של דוקרנים להרחקת יונים

הצורך של תקני איכות של דוקרנים להרחקת יונים

תקני איכות נועדו ליצור סטטוס קוו של מעמד מסוים אליו צריך לשאוף כל מוצר. לכל מוצר כיום קיים תו תקן או תקני איכות שמסבירים מהם התנאים שעליו לעמוד בהם על מנת שיהיה בטיחותי ואיכותי. ישנם תקני איכות לכל מדינה ומדינה וישנם תקני איכות בינלאומיים שתקפים בכל העולם. בדיוק כמו שלא נרכוש מוצר חשמלי שלא עומד בתקן גם למוצרים של הרחקת יונים יש תקני איכות מחמירים המגדירים לנו על ידי אנשי מקצוע מהם הסטנדרטים שעל המוצרים לעמוד בהם. אנו הרי לא מבינים בתהליך ייצור או בעמידות חומר הגלם שממנו עשוי המוצר וטוב שיש בעל מקצוע להסתמך עליו. תמיד חפשו את תו האיכות. אף על פי שהחוק אינו מחייב תקני איכות של דוקרנים, חשוב לרכוש רק דוקרנים שיש עליהם את תו התקן CE שכן סימון זה מוכיח שהדוקרנים עברו בחינה מדוקדקת על ידי מכון התקנים ונמצאו איכותיים וראויים לשימוש יותר מדוקרנים אחרים שחסרים בתקני איכות של דוקרנים.

מה בודקים תקני איכות?

מכון התקנים בבואו לבדוק מוצר על מנת לאשר לו תקן איכות בודק את המוצר לכל רבדיו, החל משלב חומר הגלם וכלה בעמידותו לאחר שנים או לאחר לחץ ומעמסה גבוהה מהרגיל ומהצפוי לו בשימוש סביר. תקני איכות של דוקרנים מוכיחים לנו, שנבדקו עמידות המבנה של הדוקרן, תהליך הייצור הספציפי לכל סוגי דוקרנים נגד יונים בנפרד, חומר הגלם ואיכותו, אופן האריזה של הדוקרנים, תנאי האחסון שלו במפעל ותנאי האחסון המומלצים לאורך זמן ואפילו דרכי השינוע והניוד של הדוקרנים מהמפעל החוצה. אין לזלזל בהליך זה שכן במקרים רבים מאוד המוצרים עוברים בין יבשות ואקלימים שונים וחומרי גלם רבים נפגעים ומתקלקלים בניוד שכזה, על כן תקני האיכות של דוקרנים באים להבטיח שהדוקרנים שרכשנו עמידים בכל התהליך שעבר עליהם ואיכותם לא נפגמה.

חשיבות תקני איכות של דוקרנים ליצרנים

יצרני דוקרנים להרחקת יונים המקפידים על תקני איכות למוצרים מובילים במספר רמות על מתחריהם שכן חשיבות תקני האיכות של הדוקרנים היא גבוהה מאוד. הקפדה על תקני איכות יוצרת מוניטין חיובי ליצרן ולמוצר אותו הוא משווק וכמובן שיוביל להעדפת מוצריו על פני מוצרים ללא תקני איכות אפילו אם הם מיובאים. מעגל הלקוחות שלו יגדל באופן חד משמעי כי הוא יוכל לכלול מוסדות ממשלתיים וחברות גדולות שמקפידות כמובן על רכישת מוצרים בעלי תו תקן בלבד ונקודה אחרונה אך חשובה יותר מכולן היא העובדה שמוצר שעומד בקריטריונים של תקני איכות הוא בוודאות איכותי יותר, עמיד יותר ובכך יחסך אפילו כסף של היצרן עצמו, כסף שעלול להתבזבז במקרים של תיקון תקלות ופיצוי לקוחות מאוכזבים.

תקני איכות זה ללכת על בטוח

כאשר אנו מחזיקים בידינו דוקרנים שאין עליהם תקני איכות של דוקרנים, סימון תו התקן CE , אין לנו שום מידע על איכות החומר שבו בחר להשתמש היצרן. סביר להניח שהחומר בו השתמשו לייצור הדוקרנים שאינם עומדים בתקני איכות של דוקרנים יוצרו מחומר הגלם הזול ביותר, כך שניתן לסמוך על ההיגיון שאומר שבידינו דוקרנים שלא יחזיקו מעמד באקלים או אפילו בשימוש סביר ועגמת הנפש מובטחת. מוצר שיש עליו סימון CE הוא מוצר שמתחייב כלפינו בצורה משפטית שהחומרים מהם יוצר הדוקרן הם רק כאלו שאושרו על ידי מכון התקנים ואפילו על ידי האיחוד האירופאי בכל הקשור לדוקרנים להרחקת יונים. שתהליך הייצור היה קפדני ואחיד, האריזה והשינוע היו בדיוק לפי ההנחיות של תקני האיכות ורק כך נוכל להבטיח לעצמינו שימוש בדוקרנים שישביעו את רצוננו.

דילוג לתוכן