התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

הרחקת יונים ממערכת סולארית

מערכות סולאריות הן מערכות שאמורות להפיק לנו חשמל באמצעות השימוש בשמש כמשאב טבעי. אלה חוסכות לנו אנרגיה, נחשבות לאנרגיה ירוקה ולכן תורמות גם לסביבה ונגד זיהום אוויר והן לא מערכות זולות במיוחד. הפלטות הגדולות של המערכת יכולות לשמש כמשטח נחיתה וקינון ליונים בלא מעט מקומות בארץ, בין אם מדובר במתחמים גדולים ובין אם מדובר בגגות בתים או בניינים. היונים רואות במקומות גבוהים אלו מקום בטוח להקים בו את הקן שלהן ואם הן יעשו את זה על המערכות הסולאריות שלכם זה יכול לפגוע באיכות הקולטים ובכלל באורך חיי המערכות.

מדוע היונים מסכנות את המערכות הסולארית?

ליונים יש כמה דרכים להזיק לאדם אולם כאשר מדובר ברכוש – כמו המערכות הסולאריות למשל הדבר הקשה ביותר הוא אולי הלשלשת של היונים. לשלשת היונים הנה חומצית וכאלה אלה יכולות למלא את הקולטים בלשלשת בתוך זמן קצר, הרי שאיכות הקליטה של השמש והפיכתה לאנרגיה תפחת. יתרה מכך בשל חומציות הלשלשת היא יכולה לפגוע בקולטים עצמם כך שגם אם תנקו אותם מהלשלשת לאחר מכן הנזק כבר נעשה ואלה נפגמו.

מה ניתן לעשות כדי להרחיק את היונים מהאזור?

בשל הצרות שאלה יכולות לעשות לנו נצטרך להיפתר מהן במהירות האפשרית. מכיוון שאנו לא מחסלים את היונים אלא רק פועלים להרחיקם נוכל להשתמש בכמה דרכים עיקריות כדי לעשות זאת. ראשית נוכל לעשות שימוש ברשת להרחקת יונים. רשת זאת תסייע להרחקת היונים מהאזור ולהשאיר את המקום לא נוח וחסום לנחיתה עבור היונים. ישנה גם אפשרות להתקין סלילי מתכנת או דוקרנים נגד יונים שגם כן יכולים להועיל בעיקר סביב המערכות הסולריות ואולי אפילו במסגרת של מערכות אלו.

הרחקת יונים ממערכת סולארית - כיצד מבצעים את ההתקנה?

ההתקנה של רשת היונים תהיה המומלצת ביותר במקרה הזה אורן הרחקת יונים הינה חברה המתמחה בטיפול והרחקה של יונים מבתים, מערכות סולאריות, קולטי שמש, גגות בניין ועוד. נציג החברה המקצועי יגיע לסקור את השטח ולוודא בדיוק היכן ניתן להתקין את הרשת ובאופן כזה שהיא לא תסתכן בשריפה מצד אחד ולא תאפשר נחיתה של היונים מצד שני. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והצעת מחיר.

דילוג לתוכן