התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

התקנת רשתות לחלונות

החלונות של הבית הם הפתחים שדרכם נכנס לבית אור השמש, רוח נעימה וגם כל מיני חרקים למיניהם. אנו רגילים לראות חלונות עם תריסים וזגוגיות. התריסים יגנו מפני קרינת השמש ויאפשרו לישון בנוחות, הזגוגיות יבודדו את הבית ויגנו מפני כניסת קור בחורף וחום בקיץ .

התקנת רשתות לחלונות היא אמצעי יעיל מאוד ועשוי להואיל למטרות שונות מומלץ להתקין אותן בכל חלון. הן מאפשרות לאוויר להיכנס אל הבית ומאידך חוסמות את מה שלא אמור להיכנס. ישנם כל מיני דברים שלא היינו רוצים לראות בתוך הבית שלנו ולשם כך כדאי להתקין רשתות על החלונות ולהישמר מפניהם.

התקנת רשתות לחלונות נגד חרקים ואחרים

בכל מקום ישנם מעופפים וזוחלים אשר ישמחו להתארח אצלנו בבית, אין סיבה לאפשר להם לעשות זאת. להלן מספר סיבות טובות להתקנת רשתות לחלונות:

כאמור חרקים מעופפים ושאר חיות לא יצליחו לעבור רשת צפופה ואיכותית והם יאלצו להישאר מחוץ לבית.

אם יש לכם בעלי חיים התקנת רשתות תאפשר לכם לתת להם להסתובב בדירה בלי חשש שהם יקפצו על איזו יונה שבחרה לשבת על אדן החלון.

רשתות מאפשרות פתיחה של כל חלונות הבית בכל עונות השנה וכך אין צורך להפעיל מזגן אלא ליהנות מהבריזה שנכנסת לבית.

חרקים נמשכים לאור ולכן רשת זו הכרח המציאות אם רוצים לפתוח חלון ובמקביל להדליק את האור.

רשת איכותית יכולה להחזיק זמן רב.

התקנה של רשתות לחלונות בטוחה

אם אתם מעוניינים להתקין רשתות על חלונות הבית שלכם מומלץ לכם לפנות לחברה מקצועית אשר עוסקת בתחום עבודות האלומיניום. ישנן רשתות באיכויות שונות ולכן כדאי לבצע בדיקה ולמצוא את החברה במנוסה והמשתלמת ביותר עבורכם. כמו כל מוצר לבית גם לרשתות קיים תקן ועדיף שהן יעמדו בו. בעל מקצוע מיומן יתקין את ברשתות בביתכם באופן שבו הן יהיו יציבות, לא יישארו פתחים בצדדים והרשת תהיה מתוחה ונקייה.

כדאי מדי כמה זמן לנקות את הרשתות על ידי סמרטוט לח או אם הן ניתנות להסרה אז באמצעות זרם מים באמבטיה. כדאי לפנות לחברה מקצועית לקבלת מידע נוסף בנושא.

אצלנו בחברת אורן הרחקת יונים תקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר. חברת אורן הרחקת יונים מנוסה בתחום מזה שנים. אנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה. צרו עמנו קשר עוד היום למידע נוסף.

דילוג לתוכן