התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

רשת לחלון מחיר

מחיר התקנת רשתות לחלונות משתנה בהתאם לאיכות הרשת, העובי והצפיפות שלה והגודל שלה. ישנן רשתות מסוגים שונים, הרשתות הנפוצות ביותר הן רשתות אשר עשויות מאלומיניום אפור או פי וי סי. הן גם הזולות ביותר. כאשר מחפשים רשת לחלון מחיר אחד הגורמים שקובעים הוא עלות ההתקנה ומורכבותה. העלות תיקבע על פי מסגרת הפרופיל של החלון או הדלת והאם נדרשת גם התקנה של מסילה. במידה ונדרשות תוספות שונות כגון מברשת ניקוי מובנית גם אז המחיר יעלה.

רשת לחלון מחיר – סוגים שונים של רשתות נגד יתושים

ישנן כאמור סוגים שונים של רשתות ולכל רשת המחיר שלה. הרשתות מתחלקות לשקופות, מתקפלות, גלילה, פי וי סי ועוד. רשת לחלון מחיר, להלן רשימה של רב סוגי הרשתות הקיימות בשוק:

  • רשת פי.וי.סי – נפוצה וזולה, עשויות מפי.וי.סי, ולא מתאימות להגנה מפני קרינת שמש.
  • רשת אלומיניום – חזקה ועמידה מגיעה בגווני אפור, בעלת עמידות גבוהה מפני קרעים.
  • רשת שקופה – מדובר ברשת מיוחדת, חזקה מאוד וכמעט בלתי נראית. היא העשויה מסיבים של זכוכית ופוליאסטר, ומאפשרת חדירה אופטימאלית של אור ואוויר.
  • רשת מתקפלת – ניתנת לקיפול כמו אקורדיון אינה דורשת מסגרת אלומיניום, בעלת חזות מעוצבת ומודרנית. בנוסף מוצעות עם ציפוי של הידרו קלין אשר דוחה אבק ומים, בעלת בידוד תרמיומסנני קרינת שמש, מגיעות במגוון צבעים, מאוד דקות וניתנות לשימוש גם במפתחים גדולים במיוחד.

רשת לחלון מחיר – סוגים נוספים

אלה סוגים נוספים שכדאי להכיר: רשת גלילה – מתאימה למפתחים שאין אפשרות להוסיף להם מסילה, וכן למפתחים צרים במיוחד או לא  סטנדרטיים. היא נאספת אל ארגז גלילה ומופעלת על ידי משיכת חוט הגולל אותה כלפי מטה; הזזה – רשתות שנמתחות על גבי מגרעת מאלומיניום הנעה במקביל לחלון או הדלת על גבי מסילה. במידת הצורך ניתן להוציאן לניקוי ובמידה והרשת נקרעת ניתן להחליפה בקלות; מיוחדת לבעלי חיים – מדובר ברשתות עבות ועמידות במיוחד שמסוגלות  להתמודד מול שריטות של חיות.

צפיפות – ישנם מוצרים ברמות צפיפות שונות החל מצפיפות המונעת חדירת יתושים וזבובים, ועד לרשתות צפופות אשר מונעות חדירה של אבק ולכלוך. אלה אידיאליות לאנשים בעלי רגישות או אלרגיה לאבק, לאבקני פרחים, ולסובלים מאסתמה ובעיות נשימה אחרות.

חברת אורן הרחקת יונים מספקת שירותים מקצועיים בתחום מזה שנים. צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות.

דילוג לתוכן