התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

רשתות להגנה על חתולים

חתול הוא חיה סקרנית מטבעה. נוסף על יצר הסקרנות הפעיל שיש בו גם אין בו פחד בדרך כלל. ידוע שחתולים אוהבים לטפס על עצים ובכלל על מקומות גבוהים, כאשר הזינוק שלהם הוא אחד מהדברים שהכי מפותח אצלם. אך למרות המשפט הידוע ש"חתולים תמיד נוחתים על הרגליים" חשוב מאוד להגן על החתול מנפילות – בעיקר כאשר מדובר בבניינים עם מספר רב של קומות. לשם כך ישנו פטנט מיוחד של רשתות להגנה על החתולים מנפילות כואבות ולא נעימות.

יתרונות התקנת רשתות להגנה על חתולים

חתולים אינם נוהגים ליפול בדרך כלל כאשר הם מטפסים לגובה. הם יודעים כיצד לטפס בזהירות ובחוכמה, אך יחד עם זאת הם יכולים למעוד וליפול בגלל חוסר תשומת לב של מספר שניות, או כאשר הם מתהלכים להנאתם על אדן החלון ופתאום נבהלים מרעש חזק שנשמע מהרחוב, קופצים בבהלה ונופלים. רשתות להגנה על החתולים נועדו למנוע מצבים כאלו. גם כאשר החתול הרפתקן, פחדן או אפילו סתם משועמם – רשתות ההגנה על חתולים ישמרו על החתול מנפילות. הרשת עשויה חומר גמיש וחזק כך שאם החתול נפל לתוך הרשת, הרשת תבלום אותו ותגן עליו מפגיעה ובזכותה הוא גם יוכל לטפס בבטחה חזרה למעלה.

אופן התקנת רשתות להגנה על החתולים

התקנת רשתות הגנה על חתולים היא פעולה פשוטה לרוב מכיוון שמדובר בחבל או חוט ניילון גמיש  הניתן למתיחה מקצה לקצה כך שהרשת תתקבע ללא בעיות. רשתות לצורך הגנה על חתולים מגיעות במגוון רחב של גדלים כך שניתן להתאים רשת לכל פתח רצי שממנו החתול עלול ליפול. כמובן שמומלץ להיעזר באיש מקצוע להתקנת הרשת כדי שהעבודה תעשה בצורה המקצועית והטובה ביותר. כמובן במידה והתקנת הרשת צריכה להיעשות בקומות גבוהות ישנו הכרח לקרוא לאיש מקצוע שיבצע את העבודה ללא סיכון אישי. במהלך התקנת הרשת מחברים אותה אל כבלי פלדה באמצעות אזיקונים – בצורה הזו הרשת תחזיק מעמד לאורך זמן. מומלץ להתקין רשת להגנה על חתולים העשויה מציפוי מיוחד המגן על הרשת מקרני השמש בעיקר בחודשי הקיץ החמים. בעזרת הציפוי המיוחד תהיו בטוחים שהרשת תישאר שלמה גם אם החתול ינסה לשרוט אותה בציפורניו.
חברת אורן הרחקת יונים מספקת שירותים מקצועיים, איכותיים וברמה הכי גבוהה בארץ. צרו עמנו קשר עוד היום באתר או בטלפון.

דילוג לתוכן