התקשרו לאורן - 052-5375811
ביצוע התקנה ומכירת מוצרי הרחקת יונים

רשת יונים מחיר

רשת יונים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרחקת יונים אם לא הפופולרית שבהן. יש מגוון סוגי רשתות שניתן להתקין ולהרחיק את היונים מהסביבה שלנו וכן ממקומות גבוהים בסמוך לבניין שלנו. בדרך כלל המקומות הנפוצים ביותר להתקנת רשתות נגד יונים יהיו בבנייני מגורים ובחסימת מסתורי כביסה ומרפסות. התקנת הרשת המתאימה תחסום את האפשרות של היונים להיכנס לשטח ולקונן בו וכך תחסוך לכם את הסיכון והמחלות שאלה עשויות להפיץ.

אילו רשתות נגד יונים יש?

יש מגוון סוגי רשתות בעלי איכויות שונות, מחירים שונים ואופן התקנה שונה. לדוגמה: רשת ניילון מונופיל שקופה, תהיה פופולרית מאוד לא רק בשל צבעה השקוף אלא בשל עמידותה וחוזקה. היא מיוצרת בעוביים שונים ונחשבת לעמידה באופן יחסי (לרשתות אחרות) נגד התלקחות ושריפה. רשת בעובי 0.7 מ"מ תהיה המומלצת ביותר בדרך כלל.

רשת נוספת היא פוליאתילן. רשת נהדרת זו זולה יותר בדרך כלל מהרשתות האחרות, עשוי מפלסטיק הנקרא פוליאתילן ונחשבת לנפוצה מאוד בשל מחירה הזול. צריך לקחת בחשבון שהיא בעלת סיכון גבוה יותר להתלקחות ולכן מומלץ להשתמש בה במקומות מוצלים יחסית או ברוב שעות היום.

רשת מתכת יכולה לגם היא להתאים בתנאים מסוימים, בעיקר באזורים חמים שבהם יש סכנת התלקחות גבוהה כמו ארובות של בתים ומפעלים למשל. רשת זו חזקה, עמידה בפני אש ושריפה והחיסרון שלה הוא ככל הנראה חוסר הגמישות של הרשת והעובדה שהיא מתאימה לאזורים ספציפיים בלבד.

רשת יונים מחיר כולל התקנה

מרבית הרשתות מוצעות במחיר של 700-1000 ₪ לחלל של 3 על 3 מטר לערך כולל התקנה. כמובן ששטחים יותר גדולים וכן עבודה מסוכנת יותר כמו כזו המצריכה שירותי סנפלינג עשויה לעלות מעט יותר. כיסוי חור אוורור קטן היא עבודה קטנה העשויה לעלות 300-500 שח בלבד.

לסיכום, חברת אורן הרחקת יונים מתמחה בהתקנת רשתות נגד יונים ותשמח לספק לכם את השירות המבוקש במחיר מיוחד וללא פשרות. החברה ועובדיה מכירים היטב את בעיית היונים ואורח החיים שלהן, את העבודה מול סוגי הרשתות השונות של היונים והתקנה מקצועית ומלאה של הרשת גם אם צריך ציוד סנפלינג מתקדם.

דילוג לתוכן